Tyttöjä ahdistelevat teinipojat raivostuttaa!
Itselläni on juuri seiskalle mennyt tyttö, joka on saanut kohtuullisen paljon naisellisia muotoja jo ennen yläastetta. Vaikka tyttö näyttää kaunottarelta, on hän yhä suurelta osin henkisesti pikkutyttö. Nyt yläasteelle siirryttyä ihmettelin, mistä tyttö on ollut ahdistunut. Luulin aluksi, että tyttöä kiusataan koulussa, mutta nyt onkin selvinnyt mistä kiikastaa. Koulun seiska-, kasi- ja ysiluokkalaiset pojat ahdistelevat tyttöäni harva se päivä! Kun olen päässyt tytön kanssa puhumaan aiheesta, on käynyt ilmi, että pojat mm. puristelevat tyttöni rintoja, ahdistavat häntä nurkkaan ja kopeloivat ja yksi poika oli tehnyt ns. yhdyntäliikkeitä pitääen tyttöä seinää vasten. Olen aivan raivoissani asiasta, en voinut kuvitella mitä kouluissa nykyisin tapahtuu!
Otin jo kouluunkin yhteyttä, mutta asiaan ei ole tullut muutosta. Ajattelin seuraavaksi ottaa yhteyttä suoraan poikien vanhempiin. Tunnen useamman pojan vanhemmat tytön ala-asteajoilta, joten tiedän hyvin, ettei valtaosan kodeissa varmaan voida kuvitellakaan mitä heidän pojat koulussa tekevät. Kyseessä on jo niin räikeä seksuaalinen häirintä, että jos siihen ei nyt puutu, pojille jää käsitys, että he voivat tehdä tytöille mitä haluavat. Miten voisin kertoa poikien vanhemmille asiasta niin, että he todella puuttuvat asiaan tuottamatta tytölleni lisäharmia?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2010 klo 23:54"]
ja olen 100% varma etteivät omani ole tuollaista tehneet, mutta tiedän että jotkut ovat koska poikani ovat kertoneet minulle joidenkin kaverien vastaavista ja muista tempauksista. Ja kyllä tiedän satavarmasti, toinen on tukioppilas ja suurin osa kavereista tyttöjä ja toinen "yksinäinen susi" joka ei mene tuollaisiin laumajuttuihin mukaan, ei ole ikinä mennyt.
Tietysti järkyttyisin jos kuulisin, mutta meillä on puhuttu naisten kunnioittamisesta ja tyttöystäviäkin on molemmilla ollut jostain 12v lähtien joten tietävät tyttöjenkin ajatusmaailmaa ja ymmärtävät miltä tuollainen tuntuu.
En tiedä millaiset pojat ja miksi tuollaista tekevät, ovatko tyyppejä joiden vaikea lähestyä tyttöjä normaalisti tai jotain häikkää miehisen identiteettinsä kehittymisen kanssa?
[/quote]
Noi pojat ei juuri ole niitä traumatisoituneita, tyttöjä pelkääviä poikasia, vaan luultavasti jotain narsistisia tai muuten persoonallisuushäiriöisiä kakaroita, jotka tekevät myös monien poikien elämästä helvettiä koulussa.
Itse olin tällainen identiteetiltäni ja vinoutunut poika, jonka seksuaaliseen kehitykseen äidin ankara seksuaalikasvatus vaikutti hyvin negatiivisesti. Olin sen seurauksena pikemminkin sellainen epätoivoisia ihastuksia kehittävä sinisilmäinen jallitettava lapsi, joka jotakuinkin teititteli tyttöjä (silloin kun uskalsin suuni Heidän seurassaan avata). Ei kyllä hyvä kohtalo sekään.
Itse ajaisin autoni koulun pihalle ja tyttö saisi näyttää tekijät. Kojelautakameralla naamat muistiin. Sen jälkeen seuraisin yksi kerrallaan kunnes jäävät yksin. Pesäpallomaila, bensiini, tulitikut ja kamera.
Muakin vedettiin rintsikoista yms muuta ällöä yläasteella. Mua kiusattiin muutenkin ja toi siihen päälle. En ollut edes muodokas, siitähän sitä lisäpilkkaa löytyi. Toiset tytöt nautti tästä ja oikein kiehnäsi poikien ympärillä. Yök koko yläaste onneksi on ohi.
Hienoa että viet asiaa eteenpäin. Pidä toi! Ja jos rehtorin kovistelu ei auta niin ottaisin yhteyttä vanhempiin, varsinkin äiteihin eikä isiin.
Ehdottomasti yhteys luokanvalvojaan ja rehtoriin! Seksuaaliseen ahdisteluun on puututtava. Meillä tilanne on toisnpäin eli teinitytöt ahdistelevat komeaa teinipoikaa. Poika yrittää säilyttää käytöstavat ja sanoa asiallisen ystävällisesti, että kiitos mutta ei kiitos. Muutamat tytöt ei vaan tunnu ymmärtävän asiaa. Soittelevat, tekstailevat, laittavat Facebookissa kaveripyyntöjä uudestaan ja uudestaan, vaikka poika ne kerta toisensa jälkeen hylkää. Yhtenä lauantai-iltana kaksi minihameista ja naamastaan maalattua likkaa kävi soittamassa ovikelloa ja silloin ovea avatessani sanoin, että tuollaiset halvat lutkat eivät tule koskaan astumaan minun kynnykseni yli, joten parempi jättää poikani ihan rauhaan. Ei ole mukava sanoa rumasti, mutta jos ei muuten mene jakeluun, on otettava kovemmat keinot käyttöön.
Hyvä äiti olet! Hyvä kun välität ja puutut asiaan, tuo auttaa muitakin lapsia ja nuoria. Tyttöjä ja poikia, niitä, joiden vanhemmat ei huomaa/välitä. Jo tuo, ettätyttösi on kertonut sulle asioista osoittaa, etä teillä on hyvä ja luottamuksellinen suhde. Vaikka asia tietysti sua äitinä huolestuttaa ja ärsyttääkin, niin muista tyttäresi edessä pitää tunteet sillä tavalla kurissa, ettei hän hkäelly enempää, vaan uskaltaa jatkossakin lähestyä tällaisissa asioissa. Olet hyvä äiti! Voimia! <3
Moi.
Olen 12. Ja tata esiin tyy usein....
Tytot haluu ahdisteluu pojilta!
Tiedan etta se ei ole mukavaa josse menee yli.
Tolla set teinit haluu puristella tissei ja lapsytella ja pyrittaa paka roita ton tyton katsis varoo tollasii poikii...
Olen myos kullu etta jotkut tytot haluu sita koska se on joskus mukavaa.
Moi.
Tolla set teinit haluu puristella tissei ja lapsytella ja pyrittaa paka roita ton tyton katsis varoo tollasii poikii...
Tota tapahtui tosiaan jo 20 vuotta sitten. En tiedä mistä pojat 'oppivat', mutta toivon todella, että omista pojista kasvaa fiksumpia.
Niin.. Mihin tämä mailma onkaan menossa. Itse olin viime vuoden alusta (silloinen seiskaluokkalainen) joutunut jo monia kertoja ahdistetuksi seinää vasten. Samoin kun koko muu porukkani. Onnekseni porukallemme kuitenkin tuli riita, ja nykyinen porukkani on paljon pienempi, mutta silti he puolustavat minua, jos kyseiset pojat tulevat. En uuden porukan jälkeen ole joutunut ahdistelun uhriksi:)
Siis täh? AP:n tyttöä on käytetty seksuaalisesti hyväksi mm. puristelemalla rintoja, ja AP EI OLE VIELLÄ TEHNYT RIKOSILMOITUSTA POLIISILLE?
Siis mitä vittua? AP oletko aivan avuton?
Ilmoitusluonteisesti voi mussukoiden vanhemmille ilmoittaa tehneessi heidän lapsistaan rikosilmoitukset alaikäsen seksuaalisesta häirinnästä, joka on automaattisesti aina alaikäisten kyseessä oltaessa lastensuojelutapaus, eli sossut tulevat kehiin:).
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:21"]Toivottavasti Ap:n 17-vuotias tyttö on jo jätetty rauhaan
[/quote] niimpä, miksei mammat huomaa sitä :D kukaa ei kato päivämäärää
Ja sitten on nämä daddy issues-tytöt, jotka sietää tuollaista toimintaa pojilta
hyvinkin pitkälle, vain jotta saisivat hyväksyntää. Itse olen ollut tuollainen tyttö.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:59"]Moi.
[/quote]
Tottatotta, itse nautin eniten työntäessäni valkoiset käteni burkan alle ja puristellessani menemään.
Burka on kuin suklaarasia, ikinä ei tiedä mitä saa. Joskus se on läski, yleensä kuitenkin serkusten välisestä avioliitosta syntynyt timmi puoli-ihminen jonka neitsyyden veisin sormella jos isänsä ei olisi sitä jo tehnyt.
Mua on ahdisteltu kun olin 5luokalla siis:
Pyorailin kauppaa pyra piti jattaa takse vein pyraani kun poika hyppas etee ja tonas mut seinaa riisutti ja puristeli,pyoritti,muhinoi,tunki kielen suuhuni ja puristi niin kovaa tissejani ja etu paatani etta alko tulee kyyneleet silmista.
Se sattu ja kamut tuli juuri sipivasti auttaa mutta loput pojista vangitsine kin seinaa vasten ja halus mun littyvan seksii mukaa taimuuten poika puristais miin kovaa etta en kestais.
Mutta en suostunut.
Ja poika puristi ja puristika sorrui tahtoonn ja pussailin ja puristelin sitte yritiin paasta pois mutta en passy ja poika puristi japuristi ja veivas mun tissei niin paljon etta tisiliivitja pikkarit hajos ja olin aivan alasti.
Aloin itkemaan taas en pystyny enaa vastustaa ja putosin maahann kun poika paasti irti. Kun herasin olin niii.....n nolona etta kerron siita vasta taalla kun oon 6luokalle menossa.
Mita voisin teha muo alkaa jot kettaa kun joku koskee vaivihkaa mun tisseihin.
Varsinkin poika.
Mika neuvoksi onko teille kayny nain?
Miten sevisitte tai kostitte?
Haluaisin kokeilla sillon milta se tun tuuisi mutta tas pelkaan kayko noin tykkaa suorastaan rakastan tata poikaa mutta han onkin ilkea naisen voien vieja.
Mutta haluain vaan Rennosti pussata ja kosketella enka kiduttaa.
Moi. Mita teen mua ahdistelee poika Arttu (nimi muokattu).
Se kerran vetas mua tisses ja pussas mua huulil kun tulin wc:sta.
Sitten kerran tulin kouluu ja menin varastsn talse odotta mun kamuja.
Sitten Arttu ja 5 muuta poikatuli.
Arttu tonas mut seinaa vasten ja muut piti mun jaloista kinni ja ykspiti mun mahan kinni seinas ja piti epamukavasti kii mu.nlantiosta ja puristeli sita!
Arttu puristeli mun peppuu ja pyoritti pakaroita.
Sitten ne kaanti mut ja taas ykspiti mun lantiosta kinni ja puristeli.
Arttu veti tisseiesta ja sktten ne solmi mun kadet ja piti mmua paikoillaan. Ja loput kopeloi.
Se oli epamukavaa sitte ne piti mua taas
Kinni ja Arttu yritti pussta mutta ei onistunu ku pup rittelin mun paata
Ja sitten tytot tyli ja pojat nappasnfeki ja laitto kinni ja Arttu uhkas etta muut pojat kopeloi myas niita jos en muhinoi oikee kunnol!
Totta kai taivuin ja pussailtii ja muhitti ja kosketeltii toi simme siina.
Valkka loppu ja oltii niin sunniltamme etta kukaa ei saanu lluokassa sanaa sustaa siita.
Oli likan aika ja vaihettii vattet ja lojat hiipi mekdanpuku huomeesen ja tas alko sou ja neriisu meita!
9tyttoa vs 11 pokaa plus rinnakais luokan pojat jotka oli jo passyt koulusta mutta tullu silti mukaa.
No siina oltii ahdistelioiden seurassa ja pirrittamana siina ne sittet kopeloi ja silkee...
Pastii pois ka pela taan etta se jatkuu 6lukalla
Mita tehda mika neuvoks
Kitti jos astaatte! :-)..!