Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kortti käyttökiellossa". Mitä tarkottaa? Kyseessä op pankki/visa.

Vierailija
06.09.2010 |

Tili ei oo ylittynyt, eikä luottorajaa ylitetty. Mitä ihmettä?? Osaako joku kertoo, missä vika? Mistä voi johtua??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime aikoina matkoilla tai ostanut netissä epämääräisestä putiikista?

Vierailija
2/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kaverille kävi tuolla lailla. pankista ei mitään ilmoitusta uudesta kortista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pankki laittanut kiellon, koska jostain syystä epäilevät, että korttia on käytetty väärin. Eli rikollisesti, eli vaikka kortin tiedot saatu joltain automaatilta ja epäillään nyt asiaa, vaikka mitään ei olisi tililtäsi otettukaan.

Soita aamulla pankkiin :)

Vierailija
4/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kortti teki saman tempun Englannissa. Ei voinut maksaa kuin alle 40 e:n ostoksia, automaatista ei antanut nostaa mitään. Tilillä oli muutamia tuhansia, luottoarajaan melkein pari tonnia. Soitimme pankkiin ja Luottokuntaan, kaikki näytti olevan ok. Jäi aivan mysteeriksi, miksi kortti temppuili. Suomessa toimi taas ihan hyvin. Tämä kortti on myös OP debet/credit. Op ei ollut myöskään mitenkään innoissaan selvittämään syytä, eivät oikeastaan kiinnostuneet asiasta ollenkaan, vaikka matkoilla se olisi voinut olla kamala tilanne, ellei muuta korttia olisi ollut mukana.

Vierailija
5/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin käytä automaatteja. Maksan sillä kassalla, laskut maksan kotona koneella. Voiko Finaref laina vaikuttaa asiaan?? ap

Vierailija
6/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnex olin tankkaamassa...

Pitääkö soittaa pankkiin vai korjaantuuko itestään toi asia?? ap

Vierailija
7/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt uusiksi tänä vuonna kansainvälisen tietoturvauhan takia. Varotoimenpide. Pankista soitetaan ja Visa laitetaan poikki ja myöhemmin tulee uusi kortti eri numerolla.

Luottoraja saattaa olla myös Visalla ylittynyt.

Vierailija
8/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla väliaikainen käyttökielto. Se yleensä kumoutuu sillä että käyt pankkiautomaatilla tarkistamassa saldot tms. Toinen on tuo turvallisuussulku mitä tekevät. Kysypä vaan pankista huomenna.

Vierailija
9/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä selvii...

Vierailija
10/12 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti herjasi joskus sitä "ei myyntilupaa",juuri kun olin maksamassa sillä työpaikallani. Tarkastin tilin saldon, jota oli riittävästi eikä mitään syytä tuohon herjaan ollut. Esimieheni sitten soitti pankkiin ja alkoi selvitellä asiaa ja lopulta syykin selvisi. Pankin järjestelmän mukaan minun korttini oli yhä noutamatta konttorista, vaikka olin käyttänyt sitä jo kuukausia! Eli kaikki on näköjään mahdollista...

Vierailija
11/12 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä SOITTAISIN PANKKIIN pikemmiten. Olisi asia jo varmaan selvinnyt.

Vierailija
12/12 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti herjasi joskus sitä "ei myyntilupaa",juuri kun olin maksamassa sillä työpaikallani. Tarkastin tilin saldon, jota oli riittävästi eikä mitään syytä tuohon herjaan ollut. Esimieheni sitten soitti pankkiin ja alkoi selvitellä asiaa ja lopulta syykin selvisi. Pankin järjestelmän mukaan minun korttini oli yhä noutamatta konttorista, vaikka olin käyttänyt sitä jo kuukausia! Eli kaikki on näköjään mahdollista...

Etkö itse pystynyt asiaa hoitamaan? Eihän pankilla ole edes valtuuksia kertoa esimiehellesi sinun pankkiasioita.

Itselläni on OP Visa debit/credit-kortista mennyt siru rikki. Kortti ei muutamassa paikoissa toiminut, mutta melkein kaikkialla kylläkin. Kortti tuli uusia. Osa sirunlukulaitteista on herkempiä tai vanhempia, eikä kaikki kortit toimi niissä, vaikka muualla ei olisi ongelmaa.