Mistä tiedän, onko minulla lapamato?
Pelkään, että mulla on lapamato tai jokun muu loinen. Mistä sen tietää ? En uskalla edes kakalle mennä, koska pelkään että pepusta tulee jotain pitkää matoa.. Yöllä tuntui jotain outoa, peppu ei kutissut mutta jokin sielä tuntui. Tänään koko päivän olen tuntenut, ihan kuin peppureiässä olisi jotain, jatkuvasti..
Onko kellään ollut ja millaista se on ollut ?
Kommentit (7)
Kauheaa.... :O Heti alko kutisee... Joskus mietin kans tuollaisia. Kihomatoja oli koko perheellä, myös minulla. Luulen tuntemustasi kuitenkin jonkinasteiseksi peräpukamaksi.
Mäkin veikkaan peräpukamaa tai sitä anaalihaavaumaa, mikä lie sen oikea nimi onkaan. Kihomatokutinasta ei varmaan voi erehtyä. Ja muut suolistoloiset ei kutise peräaukolla, saatikka oireile muutenkaan peräaukolla, niistä on ihan muut oireet.
ku tiedät koko madon olemassaolosta alat laihtumaan. Ne kun imee ravinnon sun suolesta. Sitten kun ovat kasvaneet jo isommiksi, voi madot häntä alkaa roikkuun pyllystäsi, kun käyt kakalla. Se madon häntä jää sitten vaan roikkuun. Siitä tiedät että sulla on lapamato.
Hyi miksi se häntä roikkuisi peppureiästä??? Kuinka pitkä se ällötysmato on?
Vierailija kirjoitti:
Hyi miksi se häntä roikkuisi peppureiästä??? Kuinka pitkä se ällötysmato on?
Joskus se voi käydä kurkkimassa sieltä. Ehkä vahingossa, mutta kuitenkin. Ovat monta metriä pitkiä.
Hyi helvettii!!