Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä outo/tyhmä?

Vierailija
06.09.2010 |

sain Yt-neuvotteluiden seurauksena potkut pikkufirmasta keväällä. Olen nyt isossa ja menestyvässä firmassa töissä. Pikkufirmaan jäljelle jäänyt kollega etsii into piukassa muita hommia ja minä olen kuulemma se, ketä mahdollisesti pyydetään hänen paikalleen, jos pois lähtee. Olenko tyhmä tai outo kun lähtisin riemumielin takaisi tuohon pikkufirmaan, vaika siellä ei mitään suurta uraa saakaan luotua? Olisi kivat työkaverit, lyhyt työmatka ja mukavat, tutut hommat? Vai pitäisikö vain painaa eteenpäin tässä nykyisessä duunipaikassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluatko urakiertioa vai mukavuutta ja myös se, luuletko voivasi saada urakiertoa jonkun neuvottelun kautta tuollakin kuten myös se, että uskotko siellä vielä olevan hyvät fiilarit yt-kierrosten jälkeenkin. Asiat ei aina säily samanlaisina.

Vierailija
2/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en osaa auttaa.Tietääkseni sun ei kannata sinne takaisin mennä jos sait kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en osaa auttaa.Tietääkseni sun ei kannata sinne takaisin mennä jos sait kenkää.

eivät tarkoita sitä, että kenkää saaneet olisivat huonoja työntekijöitä...

Vierailija
4/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

firmaan jäi se, joka sinne oli ensimäisenä kys. hommaan tullut. 7:stä vähennettiin 6. t.ap

Vierailija
5/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä takaisin, jos sieltä kerran on potkut saanut. Jos olisin työtön, niin ehkä sitten, mutta kun sulla on jo työpaikka. Miksi ihmeessä haluaisit sinne takaisin?

Vierailija
6/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä takaisin, jos sieltä kerran on potkut saanut. Jos olisin työtön, niin ehkä sitten, mutta kun sulla on jo työpaikka. Miksi ihmeessä haluaisit sinne takaisin?

olisi parempi, työkaverit mukavia ihan firman johtoa myöten, hommat sellaisia mitä olen tehnyt pitkään, eli osaan ne hyvin jne. t.ap

Vierailija
7/7 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole outo