Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohoi Helsingin yliopiston alumnit!

Vierailija
06.09.2010 |

Harkitsen liittymistä. Kertoisitteko kokemuksianne. :) Onko jäsenyys ollut hyödyllinen? Jos on miten? Minua ei kiinnosta tapaamiset tms. vaan esim. koulutusedut. Entä tuo @alumni.helsinki.fi sähköpostiosoite...sehän kääntää viestit omaan osoitteeseesi, mutta ilmeisesti viesteihin ei voi vastata tuolla osoitteella vai kuinka?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täältä löydy yhtään alumnia? Taitaa olla väärä foorumi tällaisille asioille.

Vierailija
2/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiinnostaisi asia minuakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liittymisestä ainakaan haittaa ole. Silloin tällöin saat sähköpostia - eikä niitäkään ole pakko lukea. Jäsenyys ei tietenkään maksa mitään.

Liity, niin selviää mitä tilaisuuksia he järjestävät yms. Itse en nyt muista: olen ollut sen verran kiireinen, että olen suoraan lukematta deletoinut alumni-viestit.

Hankin heti alussa sähköpostiosoitteen, jotta kukaan samanniminen ei ehtisi sitä viedä. En ole vielä ehtinyt selvittää, miten osoitteesta saa lähetettyä viestejä. En ymmärrä tietotekniikasta oikein mitään, joten en osaa sanoa. Tulevana talvena ajattelin harkita osoitteen käyttöönottamista, joten sitten selvittelen asian. Kyllähän siitä pakostikin saa lähetettyä viestejä jollain "sähköpostiohjelmalla", muutenhan se olisi ihan tyhmä.

Vierailija
4/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuilla puhutaan kahdenlaisesta liittymisestä. Toinen ei maksa mitään ja toinen maksaa 30 euroa vuodessa. Sivuilta sain kyllä sellaisen kuvan, että täytyy maksaa jotta saa tuon sähköpostiosoitteen käyttöönsä. Minä vuonna liityit? Olisiko muuttunut noista päivistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi