Mies haluaa aina naida mua mun jalat 'katossa', kysymys siitä
Ei mulla sitä vastaan mitään ole, mut mietin että onko se sen merkki että pimpsa on jotenkin pieni, että sinne ei muuten mahdu kunnolla, tuleeko kohtu vastaan ja sen pystyy jotenkin sillai 'ohittamaan' vai mitä?
Kommentit (7)
P*llu tuntuu väljemmältä jos reidet on reilusti levällään ja kohti kattoa. En siis usko että mies hakee tiukempaa tuntumaa, luultavasti teidän värkit on tuossa asennossa miehesi mielestä otollisemmassa kulmassa.
Toi tiukkuus on tosiaan mulla ongelma, joten siitä väljyyden saamisesta varmaan kyse.
oon kans miettinyt ja sain vastaukseksi että pääsee ihan pohjaa asti.. eli on kai jotenkin kivaa?
Miehelläni ei ole kovin pitkä (about 15cm seisokissa) mutta paksu kylläkin, entä sun miehellä? Auttaisko toi asento sitä pohjaan asti pääsemistä ehkä just lyhytpeniksisillä?
etkö sä itse tunne, että tuleeko mies "pohjaan asti" vai ei?
Mä kyllä tunnen noin suurinpiirtein joka asennossa. Siis että voi analysoida halutessaan et esim just tossa asennossa ja takaapäin työnnellessä tulee pohjaan asti. "perinteisessä" lähetyssaarnaajassa ei pääse niin pohjaan asti.
Sillä tavalla pääsee syvälle ja samalla näkee hyvin mitä konehuoneessa tapahtuu.
Ja siitä olis ehkä tulkittavissa että pimpsa ok koon suhteen?
Ylianalysoinitia tai ei, mutta käy tuolla seksi-puolella, niitä ketjuja kun lukee niin tulee toisaalta aika kriittinen olo omia kykyjään kohtaan.. Et osaako antaa nautintoa, kun parit näyttää tekevän kaikenlaista (aika herkullisen kuuloiisa juttuja muuten)..