Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku!!! Kaamee mahatauti (ehkä noro?) ja pian ois lähtö etelänmatkalle...

Vierailija
06.09.2010 |

Tai pitäis ainakin päätöksii tehdä et lähdetäänkö reissuun vai ei. Eli ihan kaamee vesiripuli- ja oksennuskohtaus iski pe-la-välisenä yönä, oksennusta jatkui 8 h ja ripuli jatkuu edelleen, ja nythän on siis sunnuntai-maanantai yö. Maha murisee ja maha on turvonnu vaikka syömisestä jo 8 h.. eli pystyin siis tuossa päivällä syömään ihan hyvin...

tiistai-iltapäivään ois siis aikaa päättää et lähetäänkö reissuun vai ei, sillä verukkeella että sais viel 50% matkan hinnasta takaisin. Inhottavaahan se kuitenki ois matkassa olla + ennenkaikkea tartuttaa ja pilata muiden matkailijoiden loma :(

Mitään imodiumia tms. en ole vielä ottanut kun ajattelin et ripuloimallahan se ripuli lähtee.. ;)

MÄ VIHAAN TÄTÄ MUN TUURIA!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosi ikävää. En mäkään tietäis lähtiskö vaiko eikö. Yleensä vatsataudit on aika lyhyitä. Onko teitä muita samasta taloudesta lähtijöitä? Taatusti tarttuu.

Vierailija
2/2 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaveri on lähdössä ja ollaan nyt pidettyä karanteenia tässä ettei se tarttuis häneen... tosin ehdotin lauantaina että tulis tarttumaan sen ennen matkaa mutta en sitten tiedä oisko sekään ollu hyvä idea kun ei tiedä kuinka pitkäkestoinen tauti tää oikein on.. :( Veljelläni kesti vuorokauden, äidilläni 3 päivää, kummitytölläni pari päivää....

Kohta tulee varmaan poru jossei olo ala helpottuu tän päivän aikana! Ja inhottavaa tässä taudissa on se kun ei saa nukuttua!!! :O muutenkin menty muutaman tunnin unilla per yö jo viikon ajan niin nyt sit viel tämäkin..

no aamuksi teen kauppalistan joka sisältää banaania ja mustikkakeittoa näin alkuun. vielä ku sais jonkun sen minulle tuomaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla