Mikähän siinä on että nuorinta lasta rakastaa aivan varauksettomasti
Pienin on aina pienin ja suloisin, vaikka mitä tekisi.
Kommentit (10)
ollut esikoisena ihan hyvät oltavat :D Oon aina saanut kaiken helpommin kuin veljeni, voi myös johtua siitä että olin pitkään ainoa tyttö perheessä, vanhemmat on myöntänyt että mua on lellitty :) Ei oo koskaan tarvinnut olla kateellinen pikkuveljille.
että vauvan paapojien ei pitäisi tehdä kuin se yksi lapsi. Sisarussuhteet kärsii äidin toiminnasta.
Itselläni 4 uhanaa lasta, jokanen saa olla oma itsensä ja jokasta paapon täysillä.
komennan samalla tavalla tyttöä kuin poikiakin,lapsien isä taas on tytön tossun alla =O
olisihan se aika käsittämätöntä jos en niin tekisi!
Yritän olla tasapuolinen lapsia kohtaan, mutta aina sitä sortuu odottamaan esikoiselta enemmän ja sallii pienelle sellaisia asioita, joita ei vanhemmille olisi sallinut!
Luulen, että siinä on osa biologiaa (pienin tarvitsee eniten äidin hoivaa) ja osa sitä, että pienimmän kanssa on oppinut jo niin rennoksi. Välillä on liiankin rento! Ja pieni näyttää aina niin pieneltä, kun on isompia vertailukohdaksi.
Mulle kaikki kolme lasta on niin rakkaita ja tärkeitä että sydän pakahtuu. Jokaisella oma ihana persoona jota ihailen.
on aina se oma ensimmäinen lapsi, joka teki minusta äidin.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/09/esikoislapsen_harmi_voi_nousta_es…