Pitäisikö puistoihin asentaa kameroita jotta raiskaajat
helposti tunnistettavissa? Minusta ainakin suurimpiin puistoihin kannattaisi asentaa kamerat.
Parempi vaan että kameroita on,saadaan rikolliset helpommin kiinni!
Kommentit (10)
ei edes valaistuihin puistoihin.
Jos on esim. varaa lähteä kapakkaan niin on sitten varaa lähteä sieltä kotiin taksilla.
Aina tulee näitä raiskausjuttuja...yöllä klo.01.40 jne.
Mitä nuori nainen tekee siihen aikaan yöstä jossain kulkemassa, vaikkakin kotiinsa?
Koska naiset näkevät näitä otsikoita ja kuulevat raiskauksista, luulisi tajuavan joko pysytellä kotosalla tai varmistaa turvallinen kotimatka yöaikaan, esim. taksilla.
jos nainen on NIIN TYPERÄ,että lähtee kolmen ulkomaalaisen miehen seuraan puistoon,pitäisi tietää,että munaa tulee joka suunnasta.halusi tai ei. itse kerjäsi sitä.
YHTEISKUNNAN, JOSSA NAINEN TAJUAA PYSYTELLÄ KOTONA.
T: Ahmed ja kumppanit
jos nainen on NIIN TYPERÄ,että lähtee kolmen ulkomaalaisen miehen seuraan puistoon,pitäisi tietää,että munaa tulee joka suunnasta.halusi tai ei. itse kerjäsi sitä.
Tässä on kyllä jo omaakin vikaa. Nainen lähtee yöllä kolmen tuntemattoman, ulkomaalaisen miehen kanssa pimeään puistoon :(.
Ei kukaan voi olla noin tyhmä, ettei tajua riskejä! Ei kenenkään turvallisuutta voida taata, jos itse väkisin tuppaa itsensä vaarallisiin tilanteisiin!!!
hölmöille naisille pitäisi asentaa enemmin järkeä päähän,ettei lähde sellaiseen mukaan. tai muuten vaaan yksin aamukolmelta baarista kotiin pimeän puiston läpi.
Kamerat puistoihin ja poliisipartio väh. kerran tunnissa alueelle tarkistamaan tilanne. Onko käynyt mielessä että nainen voi olla tulossa töistä ja menossa vaikkapa kotiinsa? Kaikilla ei ole varaa ajella takseilla iltavuorosta eikä bussejakaan aina liiku.
Kamerat puistoihin ja poliisipartio väh. kerran tunnissa alueelle tarkistamaan tilanne. Onko käynyt mielessä että nainen voi olla tulossa töistä ja menossa vaikkapa kotiinsa? Kaikilla ei ole varaa ajella takseilla iltavuorosta eikä bussejakaan aina liiku.
Järkeä pitäisi olla jokaisella sen verran, että osaa ne pimeimmät ja vaarallisimmat paikat kiertää! Ja ei kai tyhminkään voi ajatella, että on turvallista mennä pimeään puistoon yöllä kolmen tuntemattoman (?) miehen kanssa?!?! Joku raja sentään. Tää nainen ei tullut töistä, vaan lähti kännissä (?) kolmen ulkomaalaisen miehen kanssa pimeään puistoon :(. M-I-K-S-I????
Käännätte naisen viaksi!!! Mitäs lähti, eikö ole järkeä päässä jne...
osaako kukaan ymmärtää lukemaansa? hän EI mennyt sinne itse, tapasivat steissillä josta hänet VIETIIN lukko-otteessa puistoon...
Älkää nyt vain sanoko, että mitäs alkoi puhumaan tuntemattomille asemalla..
Kyllä minäkin vastaan jos esim tullaan tietä kysymään, pummaamaan röökiä tms...
Poliisi tutkii VALVONTAKAMEROIDEN kuvia, juu on kameroita eikä ne tälläisiä estä!!!
Lisää vaan ulkomaalaisia suomeen kiitos!!!
Harvoin olen lukenut: 3 suomalaista miestä raiskasi naisen jne
ja siihen asti voi käyttää omaa järkeään ja olla menemättä puistoon puolenyön aikaan, tod.näk. humalassa vielä!!! Ei tietty ole raiskatun vika, mutta olisi voinut raiskauksen välttääkin kulkemalla katuja pitkin.