Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette?

Vierailija
05.09.2010 |

Minulla on harrastus, mihin mies yleensä tulee mukaan mutta ei pahemmin osallistu siihen muuta kun tukemalla minua ja olemalla mukana. Meillä on myös lapsia, ei yhteisiä, vaan minun ja hänen lapset.

No, minä en halua lapsiani mukaan harrastukseni pariin, koska yksinkertaisesti keskittymiseni herpaantuu ja hermoni eivät kestä lasten läsnäoloa ja riehumista siinä. Joten, minä hommaan aina lapsilleni hoitajan siksi aikaa (noin kerran kuussa siis). Mieheni sensijaan ottaa aina omansa mukaan ja samalla tavalla mulla menee hermo heidän natinoihinsa ja riehumisiinsa siellä. Voinko siis vaatia, että mies laittaa myös omansa hoitoon tai sitten pysyköön poissa koko sakki? Nimittäin tilanne on nyt siinä pisteessä, etten itsekään enää jatka harrastusta jos mies aikoo vielä tulla lasten kanssa sinne mukaan. Lopetan sen mielummin kokonaan sitten, kun että menen aina sinne hermoilemaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sinun harrastuksesi.

Vierailija
2/3 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sinun harrastuksesi.

peesi. Miksi tahdot miehesi mukaan sinne? hänen kannattaa jäädä lastensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä miehen tarvi tulla mukaan, hän aina haluaa tulla. Mutta mä taas en halua niitä lapsia sinne. Mies tulkoot, lapset ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän