Mies haluaa erota!
Meillä on ollut pitkään jo vaikeaa, ei olla kuitenkaan luovutettu. Eilen mieheni myönsi minulle ettei enää rakasta minua, tai rakastaa/ välittää mutta kuin siskostaan. Olen minäkin ajatellut eroa, mutta en kuitenkaan ole valmis siihen. Tämä on niin musertavaa en ikinä halua ketään muuta miestä kuin hänet, tuntuu äärettömän pahalle. Tulevaisuus pelottaa kamalasti varsinkin yksin olo lapsen kanssa. Mies on luvannut auttaa meitä rahallisesti jos vaan tarvitaan ja muuttaa kai ilmeisesti lähelle meitä. Olen kuitenkin ylpeä miehestä että minulle tälläisen asian myönsi, ettei meidänn tarvinnut kärsiä tuskallisessa suhteessa pitenpään. Pelkään vaan etten ikinä pääse yli hänestä ja yhteisistä unelmistamme ja kaikesta jonka yhdessä rakensimme. Teksti voi olla sekava, ihan terapia mielessä kirjoittelen :(
Kommentit (9)
Ja että voisimme aloittaa alusta. Mutta pelkään että toivon liikaa. Tuntuu vain niin pahalle. Silmät ihan muurautuneet yhteen kaikesta itkemisestä. ap
en tiedä kuinka kestän ja jaksan, mistä saan apua.
Rakastan miestäni kovasti, olen aina rakastanut.
Tämä tuntuu niin käsittämättömältä ja väärältä.
Älkää vaan tehko hätiköityjä ratkaisuja, varsinkin jos on lapsia.
Älkää vaan tehko hätiköityjä ratkaisuja, varsinkin jos on lapsia.
mies on käynyt ja on nimenomaan sitä mieltä että ero minusta saa hänet paremmksi ihmiseksi.
ja outoa tässä on se että juuri ne jutut jossa hän on minua kiittänyt/ihaillut ovatkin nyt ne viat.
näitä on näköjään maailma pullollaan nyt täytyy vaan sanoa itsekkäästi että onneksi en näköjään ole ainoa nimittäin tuo teksti on näköjään kuin kopio itsestäni... jos olisit lähellä niin halaisin ;) miksi maailma on niin epäreilu ?
käytöstäsi,syitä siihen,mikä ajoi miehen tähän tilaan,että haluaa erota sinusta.
On erittäin, erittäin harvinaista, että mies ei enää rakastakaan, jollei vaimossa ole mitään isompaa vikaa. Yleensä rakkauden kohde on tällöin vaihtunut.
Me käytiin tuo meidän suhtessa noin 2 vuotta sitten. Itsestäkin tuntui jo pitkään ettei tästä mitään tule ja mies sitten sen sanoi ääneen. Nukkuin sohvalla 2 viikkoa ja mä en enää halunnutkaan erota. Mies halusi edelleen ja alooimme tekemään järjestelyjä. Silloin ero miehellekkin konkretisoitui ja ei myöskään enää halunnut eroa.
Päätimme jatkaa "koeajalla" ja tutkailla tunteitamme. Sen jälkeen suhde parantui huomattavasti kun kiinnitimme enemmän huomiota toiseen ja tunteisiimme. Huomattiin ettei ero ollutkaan ratkaisu vaan se toisen uudestaan rakastuminen ja huomioiminen.
Olemme olleet yhdessä 9 vuotta välillä tosiaan tuntuu kuin veljen kanssa asuisi. On ylä- ja alamäkiä ja kaikista on selvitty. Kuitenkin pohjalla on se rakkaus.
Toivon että ero on teille se oikea ratkaisu koska olette siihen päätyneet. Pitää kuitenkin muistaa ettei se kenelläkään ole yhtä intohimoa ja räiskettä koko ajan, varsinkaan enää vuosien päästä.