Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää, kun suurin osa vaatteista on "kylmäsävyisille" ihmisille.

Vierailija
04.09.2010 |

Siis ihmisille, joille käy kylmät sävyt. Talvi/kesä -tyypeille; pinkkiä lilaa harmaata mustaa :( Esim. urheilupuseroo (sisällä pidettävää pitkähihaista) ei kevät/syksy -tyypeille (= käy lämpimätä sävyt) meinaa löytyä millään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en usein edes vaivaudu esimerkiksi Kappahliin, koska tiedän että siellä ovella on jo vastassa se harmaa/vaaleanpunainen/musta/valkea-kimara, josta hyvällä tuurilla löytyy joskus joku lämpimänsävyinen, mut yleensä ei.

Omasta mielestäni paras paikka shoppailla on ihan henkkamaukka. Siellä on niin paljon valikoimaa ja värejä, et itselleenkin löytää helpommin jotain.

Vierailija
2/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalia nämä musta-harmaa-harmaanvioletti-yhdistelmät, joiden takia en löydä itselleni vaatteita esim. KappAhlista tai Lindexistä.

t. lämmin kevät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ja kesä lämpimät.

Jostain syystä monet suomalaisista kuvittelee/haluaisi olla syksyjä, vaikka suurin osa Suomessa on kesiä.

Ihan totta, että täällä on tosi vähän talvityyppejä, joille sopii musta, puhdas valkoinen ja selkeät, kirkkaat värit (kirkas punainen, sininen, violetti jne.).

Toisaalta, vähän on myös keväitä, joita kylmät pastellit pukevat, vaikka niitä värejä Suomessa aika paljon käytetäänkin.

Vierailija
4/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä ovat kevät ja syksy, kylmiä kesä ja talvi.

3

Vierailija
5/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas joka paikassa on sitä Jackpotin oranssia :)

Esimerkiksi tummalilaa on myytävänä ihan hirveästi, kun se ei sovi just kuin jollekin talvityypille. Fuksia sopii jo useammalle.

Mutta lämpimät sävyt löytyvät ehkä Etelä-Euroopasta, että hyvä syy matkustaa !

Vierailija
6/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitäkään jaksaisi aina ostella. Itse olen turvautunut esim. Benettoniin ja Espritiin, joilta löytyy aika hyvin kevätihmisenkin sävyjä.

Vierailija
7/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ja kesä lämpimät.

Jostain syystä monet suomalaisista kuvittelee/haluaisi olla syksyjä, vaikka suurin osa Suomessa on kesiä.

Ihan totta, että täällä on tosi vähän talvityyppejä, joille sopii musta, puhdas valkoinen ja selkeät, kirkkaat värit (kirkas punainen, sininen, violetti jne.).

Toisaalta, vähän on myös keväitä, joita kylmät pastellit pukevat, vaikka niitä värejä Suomessa aika paljon käytetäänkin.

kevät on ihan kuule lämmin, esim. http://helena-cestlavie.blogspot.com/2008/10/vrianalyysi-eli-vrityypit…

Vierailija
8/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät värit ovat nättejä siinä telineessä, mutta karmean näköisiä ylläni. Kuljen samoissa rytkyissä, kun mitään uutta ostettavaa ei kerta kaikkiaan vaan löydy.

Vierailija
9/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaiketa löytää lämpimien ihmisten värejä. Ei ole keltaista, kultaa, oranssia, lämmintä ruskeata ja pehmeän lämmintä punaista.

En yritä olla eksoottisempi kuin olenkaan, mutta kosmetologin hämmästyneellä äänellä olen oliivin värinen! Nii-in, sellainen vihrenruskea välimerellinen. Minulla ei ole lappilaisia vinoja silmiä, vaan isot lehmänsilmät ja poikkeuksellisen tumma iho. Vihreä ja kulta sopivat oikein hyvin. Tukka on hirveän iso ja tuuhea, hiukan kiharainen. Yltää tuonne puoliselkään.

Ei sovi talvivärit, paitsi ehkä laventelinsininen.

Vierailija
10/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian usein tulee valittua mustaa ja lilaa.Varsinkin jos tilaan jostain postimyynnistä niin mun väreistä on yleensä tarjolla musta, harmaa, lila..Ihanaa sähkönsinistä on onneks aina välillä tarjolla.

Vierailija
11/11 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut samaa valitusta yhdeltä tutultani ja pari viikkoa sitten hänelle siitä ärähdin.

Ja sama ihminen ärsyttää "sulle sopisi niin hyvin se ja se ja se väri" Entä sitten? Minä pukeudun tasan mustaan, vihreään ja punaiseen ja niidenkin pitää olla murrettuja (en yhtäaikaa vaan mustan kanssa vihreää ja mustan kanssa punaista) _hyvin_ harvoin jotain niinkin vaaleaa kuin harmaata. PISTE prkl...

Toinen asia mistä se jaksaa vänkyttää on se, että en halua ruskettua. Jos haluan väriä ihooni, käyn ottamassa uuden tatuoinnin. Rusketus näyttää rumalta.

Kevät on muuten lämmin, kesä viileä, syksy lämmin ja talvi viileä.

Terveisin kuvataiteen maisteri joka on aikansa tehnyt myös maskeeraushommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme