Hop lop synttärit, pitääkö huomioida lahjan hinnassa?
Tyttöni (2 kpl) ovat saanneet kutsun hoplop synttäreille, mikähän olisi sopivan hintainen lahja?
Kommentit (9)
sitäkö tarkoitat, halvalla pääsee/lapsi
ap
Ihan samanhintainen lahja kuin muutenkin ostaisit, miksi muka pitäis olla jotain muuta???
ole sitten kallitta? En tiedä hintoja.
Ao
Ihan samanhintainen lahja kuin muutenkin ostaisit, miksi muka pitäis olla jotain muuta???
ole sitten kallitta? En tiedä hintoja.Ao
se vieraille kuuluu paljonko juhlien järjestäminen on maksanut? En taas tajua tällaista ajatusmaailmaa sitten alkuunkaan. Lahja on lahja, ei korvaus osallistumisesta. Suorastaan halveksin tuollaista ajattelutapaa. Ei ole vieraiden ongelma vaikka olis miljoonan maksaneet juhlat, lahjan arvoon se ei vaikuta.
ole sitten kallitta? En tiedä hintoja.Ao
Normaalilahja 6-10 euroa ja molemmilta 15-20 euron arvoinen lahja. Sillä en pidä merkitystä, missä synttärit pidetään.
HopLop-synttärit ovat vaivattomat äidille, joten siinä pääsee vähemmällä kuin kotisynttäreissä. Itse en ole antanut HopLop-synttäreissä mitään yllätyspussia kuten kotisynttäreillä aartenetsinnän päätteksi, joten ei se hinta välttämättä kauheasti eroa.
no kyl meidän hop lop synttärit makso noin 200 euroa eikä mulla kyl tommosta rahaa ikinä kotisynttäreihin ole mennyt.
sen mukaan, missä synttärit on. En myöskään ole odottanut lapsilleni kalliimpaa lahjaa Hoplopiin. Täällä ostellaan sellaisia 7-14 euron lahjoja riippuen perheestä ja onko miten läheinen kaveri.
sen mukaan, missä synttärit on. En myöskään ole odottanut lapsilleni kalliimpaa lahjaa Hoplopiin. Täällä ostellaan sellaisia 7-14 euron lahjoja riippuen perheestä ja onko miten läheinen kaveri.
5-10€ on sopiva kaverisynttärilahjan hinta mun mielestä.