Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele herkälle pintakuivalle sekaiholle puhdistusgeeliä tai kasvojenpesuainetta!

Vierailija
04.09.2010 |

Mun iho ei pidä kovin hajustetuista tuotteista, eli mahdollisimman yksinkertainen pitäis olla. Acon tuotetta katselin, sellaista puhdistusgeeliä, oliskohan hyvä? Kun tykkään, että tuote saisi vaahdotakin vähän ja poistaa meikit. Plussaa olisi jos poistaisi silmämeikinkin.

Mieluumin kohtuuhintainen. Esim. apteekin tuote.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vichyn 3in1. en enään muuhun kajoa.

Vierailija
2/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy edes kohtuu kunnossa on Aqualan-perusvoide.

Sillä lähtee niin meikit kun muutkin, matkoilla kun en tiedä millaista hanavesi on käytän sitä pelkästään, kotona kun vesi on, ainakin vielä toistaiseksi ennen kun turkulaiset sen pilaavat, hyvää pesen runsaalla vedellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olis kanssa joku puhdistusvaahto, joka lupaa poistaa silmämeikit ja on hellävarainen.

ap

Vierailija
4/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän elivoa ja toimii todella hyvin. itselläni on myöskin seka iho joka kuivuu varsinkin talvella.

Vierailija
5/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että lopetin vedellä huuhtomisen. Käytin aikaisemmin juuri puhdistusgeelejä ja -vaahtoja. Vesi kuivattaa ihoa tosi paljon. Kosmetologi opetti, että puhdistusaine poistetaan vanulapuilla ja viimeistellään kasvovedellä. Nyt iho on kirkas ja kuivuus on hävinnyt kokonaan.

Käytän lumenen herkän ihon puhdistusmaitoa ja kasvovettä. puhdistuksen jälkeen silmänympärysvoide, rauhoittava seerumi kasvoille ja sitten voide.

Vierailija
6/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ihotautilääkäri kuitenkin suositteli hajusteettomia ihan normi sebamed puhdistusnestettä tai sitten ihan vaan niissä isoissa pulloissa sitä Lactasyl tai Avecyd ihon puhdistusainetta joka käy koko keholle.Itse epäilen että se on liian kuivattavaa, antoihan se noita kokeilukappaleita kosteusvoiteita ja ihan hyvää on tuo Aqualan Duo kosteusvoide jossa glyseriiniä ja Abo base.

Vierailija
7/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni juuri sama ihotyyppi kuin ap:llä, tosi herkkä ja semmoinen sekalainen iho. Olen käyttänyt nyt pari vuotta Erisanin herkän ihon puhdistusgeeliä ja välillä (talvisin jos iho on tosi kuiva) Erisanin puhdistusmaitoa, jonka sitten pyyhin pumpulilla pois. Toimii ja hintaa on noin 4 - 4€ per puteli. Allergiatestattuja ja kotimaisia, hajusteettomia. Itse saanesim Vichyn hintavista tuotteista lähes poikkeuksetta ihottumaa.

Vierailija
8/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comforting Cream Cleanser on mun nykyinen suosikki. Mulla on kans sekaiho ja olen todennut että voidemaiset, kasvopaperilla pyyhittävät toimii mulla parhaiten, puhdistaa hyvin eikä kuivata. Lisäksi pyyhin pumpulilapulla +kasvovedellä loput pois.

Tuo Vichyn 3in1 on kans ollut hyvä, samoin yksi Vichyn puhdistusmaito.

Vierailija
9/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuubi maksaa muistaakseni 25e eli ei paljoa kalliimpi kuin Vichyn.

Vierailija
10/10 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaipaan vain vaihtelua :) Varmasti palaan erisanin pariin. Sitä on aina varastossa, nytkin. Mutta tykkään välillä vaihdella tuotteita. Ehkä kokeilen tuota Acoa kun en ole koskaan kokeillut. :)

Kiitos suosituksista.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi