Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin juurie tta 2 fb-kaveria on poistanut mut kaverilistaltaan

Vierailija
04.09.2010 |

Toisen syyn ymmarran. Mutta toinen arsyttaa, ensin blokkasi mut niin etten nahnyt hanen profiiliaan ja paivityksiaan ja nyt sitten ei loydy edes haulla. Naurettavaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteet: nämä poissiivotut eivät koskaan kommentoi tai "tykkää" minun statuspäivityksistäni eivätkä koskaan päivitä omaa statustaan. Minulle FB on kaksisuuntainen tie: jotta jakaisin jotain omasta elämästäni, pitäisi toisenkin jakaa edes jotain edes joskus. En tykkää salamatkustajista.

Vierailija
2/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettanut koko facebook homman. Niin minäkin tein ja sitten alkoi tulla tekstiviestejä, et mihin oot hävinny ja, et miks oot mut poistanu ystävistä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin aiheuttamaan hämmennystä poistumalla fb:stä. Osa oli luullut minun blokanneen heidät vaikka sain touhusta tarpeekseni.

Fb:stä ei löytynyt tietoa miten poistuneen hlön tiedot jäävät elämään vai jäävätkö ollenkaan.

Vierailija
4/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poisti minut kavereistaan.

Sen sijaan kavereissa on sellaisia ihmisiä jotka on joskus ohimennen tavannut ja itseään 20v. nuorempia lapsia.

Syy poistamiseen ei ole minulle selvinnyt, mutta olkoon. Vaikka asia on noin vähäpätöinen niin kyllä se minun suhtautumiseeni häneen vaikuttaa, mutta jo ko. henkilö on kokenut asian olevan tuon arvoinen niin olkoon.

Vierailija
5/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse poistin kaikkia vanhoja koulukamuja joita en ole aikoihin nähnyt ja en halua että he tietävät yksityiselämästäni mitään kun hekään eivät ikinä ota mitään yhteyttä eikä kommentoi statustani eivätkä itse päivitä ikinä mitään. muutaman jouduin poistamaan ettei heidän kauttaan heidän yvtä ystävät tiedä mun asioista jne.

Vierailija
6/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hävisi jossain vaiheessa ihmisiä kaverilistalta, joita en ollut poistanut ja jotka eivät olleet poistaneet minua. Muistaakseni pari viikkoa oli jossain vaiheessa viime keväänä sellainen tilanne, että sekä minulle että muutamalle kaverilleni kävi näin. Jos ei pyytänyt uudestaan kaveriksi, niin kaverisuhde ei ikinä palautunut.

Vierailija
7/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sieltä löytyy tod.näk. se syykin.

Vierailija
8/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ei ap

Vierailija
9/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan käynyt noin joten mitä sinä oikeen olet tehnyt???

Vierailija
11/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaan jotain fb-kamuja?

Mä en kyl tajuu koko Face Bookia. Aikuiset ihmiset käyttäytyy ku kakarat.

Vierailija
12/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan käynyt noin joten mitä sinä oikeen olet tehnyt???

ap

Vierailija
13/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaan jotain fb-kamuja? Mä en kyl tajuu koko Face Bookia. Aikuiset ihmiset käyttäytyy ku kakarat.

nyt sitten erosi sukulaisestani.

Toinen oli irl-kaveri, mutta muutti pois eika olla nahny pitkaan aikaan.

ap

Vierailija
14/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket edes tunne koko ihmisiä?

Vierailija
15/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on päättänyt siivota osa pois, ne joiden kanssa ei ole pahemmin tai ollenkaan tekemisissä. Mä nimittäin tein just vähän aikaa sitten niin. En vaan jaksanut enää niitä turhia naamoja siellä.

Vierailija
16/16 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi mielenkiintoista tietaa hanen syynsa listalta poistoon. Mutta antaa olla. Eka hanella on parempi mieli nain.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä