Kerrotaan illan ratoksi yliluonnollisia asioita, kummitusjuttuja yms..
Kommentit (5)
WTC-tornien romahdettua nainen yritti soittaa miehelleen jonka työhuone oli tornin ylimmässä kerroksessa. Yllättäen mies vastasikin ja väitti olevansa työhuoneessaan pienessä palaverissa. Nainen käski laittaa tv:n auki ja katsoa huoransa kanssa suoraa lähetystä työpaikalta.
Sama kävi muka Estonialla jossa ruotsalainen liikemies jäi tallinnaan ja kun puoliso sai viimein miehen puhelimen päähän mies väitti olevansa vielä hytissä ja olevansa lähdössä aamiaiselle. Vaimo käski vetää uimahousut jalkaan.
Kohtalaisen alussa kun yhden miehistä äiti tulee kylään, taka-alalla, vähän kuin piilossa, näkyy pienen tummatukkaisen pojan hahmo (nähty ja oli niin karmaiseva, että vieläkin niskatukka nousee pystyyn).
Kerrotaan, että se on samassa talossa kuolleen lapsen hahmo. Toisaalta taas sanotaan, että se otto on tehty studiossa. Olkoot miten tahansa, minä en enää ikinä katso sitä leffaa!
WTC-tornien romahdettua nainen yritti soittaa miehelleen jonka työhuone oli tornin ylimmässä kerroksessa. Yllättäen mies vastasikin ja väitti olevansa työhuoneessaan pienessä palaverissa. Nainen käski laittaa tv:n auki ja katsoa huoransa kanssa suoraa lähetystä työpaikalta. Sama kävi muka Estonialla jossa ruotsalainen liikemies jäi tallinnaan ja kun puoliso sai viimein miehen puhelimen päähän mies väitti olevansa vielä hytissä ja olevansa lähdössä aamiaiselle. Vaimo käski vetää uimahousut jalkaan.
Kohtalaisen alussa kun yhden miehistä äiti tulee kylään, taka-alalla, vähän kuin piilossa, näkyy pienen tummatukkaisen pojan hahmo (nähty ja oli niin karmaiseva, että vieläkin niskatukka nousee pystyyn).
Kerrotaan, että se on samassa talossa kuolleen lapsen hahmo. Toisaalta taas sanotaan, että se otto on tehty studiossa. Olkoot miten tahansa, minä en enää ikinä katso sitä leffaa!
Täällä on juttua siitä. http://snopes.com/movies/films/3menbaby.asp
Luin tämän sen jälkeen kun olin saanut p-halvauksen siitä "haamusta". Olin lukenut tuon huhun siitä pojasta, ja heti piti etsiä se kohta elokuvasta. Teki sen verran lähtemättömän vaikutuksen, että vaikka nyt tiedän mikä se hahmo on, niin kuitenkin pelottaa nähdä se siellä ikkunan edessä :o)