Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon (noin) maksaa pikkuvauvan talvihaalari alessa?

Vierailija
03.09.2010 |

joo, vähän epätarkka kysymys :) Mutta olen raskaana, la tammikuussa. Mietin paljonko kannattaa esim huutiksessa maksaa pikkuvauvan n. 60 senttisestä haalarista? Missä menee raja että joulun alesta olisi voinut saada halvemmalla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Lassien haalareita ostanut joskus semoselle taaperoikäiselle noin 30-35€:lla kaupasta..

Ihan pikkuruiselle nyt ei tarvi olla mikään kulutusta kestävä haalari, kunhan on lämmin, joten en ite ainakaan enempää maksaisi. Vaikka onhan noita, pikkuvauvan haalareita kaupoissa vaikka kuin helkkarin kalliita... Ihan varmasti Lennen haalarista joutuu alessakin maksamaan enemmän. Mä tosin ostin meidän vauvan haalarin (just Lenne) hattuineen, töppösineen ja hanskoineen kirpparilta kympillä ;)

Vierailija
2/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajatellut mitään upeaa merkkihaalaria tuon ikäiselle vielä hankkiakaan :) Lähinnä mietin millä hinnalla ylipäätään voisi löytää. Tuo 30-35e o naikalailla sama mitä hiukan isompienkin haalarista saa alessa maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin ovat hyvälaatuisia haalareita ja kauniita katsella. Ja sopuhintaisia myös uutena. Ostan sellaisen ennemmin kuin ruman Reimatecin (en pidä kuoseista).

Mä olen Lassien haalareita ostanut joskus semoselle taaperoikäiselle noin 30-35€:lla kaupasta.. Ihan pikkuruiselle nyt ei tarvi olla mikään kulutusta kestävä haalari, kunhan on lämmin, joten en ite ainakaan enempää maksaisi. Vaikka onhan noita, pikkuvauvan haalareita kaupoissa vaikka kuin helkkarin kalliita... Ihan varmasti Lennen haalarista joutuu alessakin maksamaan enemmän. Mä tosin ostin meidän vauvan haalarin (just Lenne) hattuineen, töppösineen ja hanskoineen kirpparilta kympillä ;)

Vierailija
4/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin ovat hyvälaatuisia haalareita ja kauniita katsella. Ja sopuhintaisia myös uutena. Ostan sellaisen ennemmin kuin ruman Reimatecin (en pidä kuoseista).

Mä olen Lassien haalareita ostanut joskus semoselle taaperoikäiselle noin 30-35€:lla kaupasta.. Ihan pikkuruiselle nyt ei tarvi olla mikään kulutusta kestävä haalari, kunhan on lämmin, joten en ite ainakaan enempää maksaisi. Vaikka onhan noita, pikkuvauvan haalareita kaupoissa vaikka kuin helkkarin kalliita... Ihan varmasti Lennen haalarista joutuu alessakin maksamaan enemmän. Mä tosin ostin meidän vauvan haalarin (just Lenne) hattuineen, töppösineen ja hanskoineen kirpparilta kympillä ;)

Kun sitä ei kuitenkaan käytetä kuin turvaistuimessa vauvalla joka ei kulje itse mihinkään. Lähinnä mietin, kun nuo huutiksenkin hinnat (postikuluineen) nousee aika korkealle, kannattaako ostaa ennemmin käytetty vai odottaa sinne aleen ja ostaa uusi..

ap

Vierailija
5/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata missään nimessä maksaa yli 10€.

Vertailun avuksi voin kertoa ostaneeni omalle vauvalleni haalareita kirppiksiltä ihan uudenveroisina hintaan 5€. 2 oli niitä äitiyspakkaushaalareita 80cm kokoisia ja toinen sisälsi kaikki ne toppalisukkseet myös (töppöset, hanskat&hattu). 1 ostin sitten Reiman haalarin 86cm ja myös maksoin 5€. Ihan uudennäköinen.

Vierailija
6/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alesta voi saada puoleen hintaankin!

Vierailija
7/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyy joulukuussa ja äp:n haalari on jättimäinen noin pienelle. Saa myös auton turvaistuimeen sillä jalkapussin saa kiinni myös tavalliseen haalarityyliin. http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_NEWB&shoptype=S

Vierailija
8/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyy joulukuussa ja äp:n haalari on jättimäinen noin pienelle. Saa myös auton turvaistuimeen sillä jalkapussin saa kiinni myös tavalliseen haalarityyliin. <a href="http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_NEWB&shoptype=S" alt="http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_NEWB&shoptype=S">http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_NEWB&shoptype=S<…;

ap

Vierailija
9/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pari vuotta vanhempaa mallia. Laskettu aika joulukuussa.

Vierailija
10/13 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pari vuotta vanhempaa mallia. Laskettu aika joulukuussa.

Vierailija
11/13 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellä tää HM:n haalari hankittuna, onko koko 50/56 millainen?? Vauva syntyy helmikuussa eli tarvetta noin 1-2 kk.

Vierailija
12/13 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien hinnat riippuu merkistä. Olen ostanut itse 70% alesta 74cm Reiman pukuja. Eikä 60cm haalari tarvi vielä "ominaisuuksia". Helpoin kun on nopea pukea ja pehmeä.

Vierailija
13/13 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä merkkisen haalarin haluaa ostaa.

Itse ostin kirpparilta uudenveroisen haalarin kolmella eurolla. Minusta on turha hassata montaa kymppiä vauvan haalariin, koska lapsi kuitenkin on vaunuissa, joten mitään kosteussuojia tms. ei tarvita. Eli minusta pärjää ihan "halpis"haalarillakin varsinkin kun lapsi kasvaa nopeasti niin voipi olla, että joutuu vielä toisenkin ostamaan (riippuen toki, kuinka ison haalarin alunperin ostaa).