Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisi niin ekologista käydä kirppareilla mutta.....

Vierailija
03.09.2010 |

tässä kylässä ei ole kirppareita, lähin kaupunki 60km:n päässä joten kovin usein ei kannata piipahdella. Huutonetistä en osta enää mitään, myyjän hyväkuntoinen vaate ei ole enää minulla paketista otettuna hyväkuntoinen vaan kulahtanut.

Kirppareilta vaatteiden hankkiminen vaatisi niin paljon aikaa ja vaivaa että mulla ei ole varaa siihen :0(

Töissäkin on käytävä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asuu niin maalla, että tosiaan kaupunkiin on esim 60 km matkaa. Joitakin tuttuja asuu maanviljelijöinä tuolla tavalla, lapsiperheitä. Itse lähiö-omakotitalossa asuvana olen sen verran urbaani ihminen, että minulla pimahtaisi pää, jos en pääsisi ihmisten ilmoille muutaman kerran viikossa, vaikkapa sinne kirppikselle käymään. Joo, eikä ollut tarkoitus mollata, vaikka kyllä tämä varmaan siltä kuulostaa. Hattua nostaan, että jaksat asua siellä.

Vierailija
2/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin tottuu, olen elänyt täällä kohta 20v.

Onhan mun pakko päästä välillä pois enkä lomallani todellakaan lähde mihinkään maatilamatkailuun. Kaupungissa käyn kerran pari kuukaudessa mutta silloinkaan ei ole aikaa kiertää kirppareita. Helsinkiin lähden kun oikein ahistaa =)

Kauppaan on 15km ja näkeehän siellä ihmisiä, varsinkin kesäaikaan hyvinkin ruuhkaista.

Kai tää tientynlaista luonnetta vaatii,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elin lapsuuteni maalla enkä mistään hinnasta haluaisi olla kokenut toisenlaista lapsuutta. Nyt sitten taas kaupungissa, välillä olin töissä maalla ennen perhettä ja kyllä se vaan oli taas ihanaa. Nyt kyllä lasten kanssa tykkään olla kaupungissa.

Ap:lle on ihan ymmärrettävää, ettei sun tule käytyä kirppareilla. Eihän se toki ole mitenkään välttämätöntä.

Vierailija
4/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tarvi asua täällä kuolemaani asti. Vois tosin kovin raihnaisena käydä aika raskaaksikin.

Sitten eläkkeellä muutan kaupunkiin talviksi ja asun kesät mökillä.

Saas nähdä )

Vierailija
5/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Hgissä ja kaikki lähes kaikki lastenvaatteet ostan käytettynä, juu. Haaveilen vaan maallemuutosta, en tosissaan, mutta iän myötä kaipaa rauhaa ympärille. Lapset tuskin innostuisi tai mieskään, oma piha sentään on ja metsää ja merta vieressä kauppakeskuksen lisäksi. Ei sielläpäin olisi edullisia rantatontteja kaupunkilaiselle =/

anyway, terkkuja sinnepäin.

Niin ja itse myyn paljon huutiksessa, toistaiseksi on kiitelty vain, harmi, että sulla ollut huono tuuri. Olen kyllä sieltä itsekin joskus roskiskamaa ostanut "ok-kuntoisena"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä