Lapseni kaveri (4v) kävi meillä vessassa...
jouduin siis pyyhkimään kakkapyllyn :// Meinasi yrjö lentää!
Oman lapsen pyllyn pyyhkiminen ei koskaan aiheuta äklötystä. Onko muilla sama juttu?
Kommentit (28)
pyyhkiminen sen kamalampaa olisi.... mutta tiedän tunteen, oman lapsen oksennuksen voi korjata mutta muiden, omankin tekee jo tiukkaa.... Luulisi että on jo tottunut mutta mulla meinaa lentää laatta jo pelkästään koiran paskan lapioon ottamista pihalla vaikka kaikkea kökköä sitä on tottunut lasten kanssa korjaamaan=D
lapsen pyllyn pyyhkiminen ei ole kivaa, mutta kyllä mä silti ihmettelen tätä aloitusta. Mä oon niin monet vieraat pyllyt pyyhkinyt, ja henkiin oon jäänyt. Lasten pyllyt on pyyhittävä, so what.
pyllyn. Tai vanhusten hoitolaitoksessa.
pyllyn. Tai vanhusten hoitolaitoksessa.
hakeutumaan tuollaisiin töihin? Itse en ainakaan menisi työhön, jossa toisten pyllyjä pyyhitään, koska mua sellainen yököttää.
ohis
Olen viimeisten kuukausien aikan pyyhkinyt kolmenkin eri lapsen (2-5v ikäisiltä) pyllyn kun ovat olleet meillä kyläilemässä ja hätä yllättänyt.
Onhan se vähän eriasia vieraan lapsen kohdalla verrattuna omaan lapseen mutta ei kyllä yrjöttänyt yhtään.
Eli minulla ei ole sama juttu ainakaan.
Se nyt on vaan asia joka on hoidettava. Sama kuin oksennusten siivoaminen, joka kyllä voi laittaa yökkäilemään, mutta hoidettava sekin on, jos ei halua hajussa ja paskassa elää.
työkseni kun vanhuksia hoidan. Lapsen pyllyn pyyhkiminen on pientä aikuisten pissa- ja kakkavaippojen vaihtamisen rinnalla :)
kun se pyyhkii sun pyllyn vanhana. :)
Mutta tottahan se on, että oman lapsen eritteet on eri asia kuin vieraan. Mutta eihän lapsi siitä kärsiä saa, eli pylly on pyyhittävä.
inhottaa, mutta moni tällainen yökkäilijä on valmis kuitenkin käymään vieraissa. Semmonen on minusta yököttävää kun ei tiedä missä paikoissa se vieras on kolunnut.
kun lapsen kaveri (vajaa 4-v.) kävi potalla. Ikinä ei ole tehnyt pahaa omien lasten kanssa, mutta nyt ihan oikeasti meinasi oksennus tulla.
mistäs tiedät missä se sun puolison sukupuolivehje on kolunnut ? ;D (Sori oli pakko.. )
inhottaa, mutta moni tällainen yökkäilijä on valmis kuitenkin käymään vieraissa. Semmonen on minusta yököttävää kun ei tiedä missä paikoissa se vieras on kolunnut.
noh kaikki ei ole samanlaisia;)
En oo muutenkaan erityisen rajoittunut persoona.
pph ei pyyhkinyt enää 4 vuotiaiden pyllyjä. tein valituksen päivähoidon johtajalle joka sanoi että tuon ikäisen kyllä kuuluu itse pyyhkiä ja antoi ymmärtää että olen erittäin huono lapsen kasvattaja kun tulee edes mieleen et tuon ikäiseltä vielä tarttis pyyhkiä. Nyt tää lapsi on 8 v ja vieläkään ei mielestäni osaa pyllyä pyyhkiä tarpeeksi hyvin niin miten 4 vuotias vois osata. ei sellainen ymmärrä että tarvii pyyhkiä niin kauan et on puhdas jos edes oikeasta kohtaa tajuais pyyhkiä.
Sama päiväkodin johtaja sanoi että mun täytyy lopettaa kaupassa käynnit lapsen hoitoaikana mut en koskaan käynyt mut työmatkoihin ja työpäivään (8 h + tunnin ruokatunti) meni yli 11 tuntia. Usein työpäivä oli jopa 10 h ruokatunnin kanssa. Aamulla bussimatka kesti vain 1½ h ja jos en päässyt kotiin miehen kyydillä niin kotimatka oli usein 3 h....
vai muu lapsi. Enkä ole mikään ammattimainen pyllynpyyhkijä vaan toimistotöissä.
pyllyn. Kerran kaverilla oli jopa tullut löysää housuihin, kuin ei ollut ajoissa mennyt vessaan. Ei ollut kivaa, mutta pakkohan se oli pestä ja lainata pojan kalsaritkin sille.
"meillä kyllä 4-vuotias pyyhkii jo itse pyllynsä" :)) Voi lapsi-ressuja, pitääkö niiden tehdä KAIKKI itse jo ennen kouluikää? Varmaan laittaa jo itse aamupalankin pöytään jne... GAAAHHH!!!!
lapsen pyllyn pyyhkiminen ei ole kivaa, mutta kyllä mä silti ihmettelen tätä aloitusta. Mä oon niin monet vieraat pyllyt pyyhkinyt, ja henkiin oon jäänyt. Lasten pyllyt on pyyhittävä, so what.
Minä en ole joutunut vieraiden pyllyjä pyyhkimään kuin tosi harvoin, joten en ole asiaan tottunut kuten sinä.
Juu pyllyt on pyyhittävä ja pyyhinhän minä sen kaverin pyllyn, mutta yrjö oli kuitenkin lähellä, yökkäilin. Niin, missä kohtaa aloitusta epäilin henkiin jäämistäni?
ap
Teinistä asti on pitänyt pyyhkiä pikkusisarusten ja hoitolasten pyllyjä, enkä ole edes tajunnnut että se vois olla yököttävää!
Nyt kun olen ollut töissä aikuisten pyllyjä pyyhkimässä niin huomaa kyllä että lapsen kakka ei haise läheskään yhtä pahalle.
Kohta syntyy eka oma, mahtaa oman vauvan kakka tuoksua sitten ruuusuille jos siinäkin on vielä niin suuri ero muihin lapsiin!:)
ei ole koskaan ollut kakkaa pyllyssä kakkaamisen jälkeen. Eli se pyyhkiminen on tosi helppoa kun ei paperiin jää juuri mitään.
Ihan taatusti ällöttäisi pyyhkiä jonkun toisen lapsen kakat. Hyi yök pelkkä ajatuskin!