Ketkä kaksi entisistä BB-asukkaista taloon, minun suosikit on
Kommentit (12)
Syyt:
A. Nino on ällöttävä ja iljettävä, ja inhoan sitä, koska se oli todella julma omalla kaudellaan Lotalle ja rääppi Sampoa... :(
B. Marianna on susiruma ja muutenkin TYLSÄ!
C. Henna on nyt vaan Henna..luulen, että se riittää poistamaan sen likan talosta ja nopeasti! :D
Kunhan vain Nino pääsisi. Muuten ihan sama. Niko ja Marianna vähän tylsiä, Henna ihan karsee reikäpää.
ja äänestän myös Ninoa jotka molemmat ovat ihania
Jos jompi kumpi pääsee taloon alan seuraamaan BB ohjelmaa myös tällä kaudella.
Minun suosikit on Niko Nousiainen ja Marianna. Toisaalta olisi kyllä kiva nähdä ärsyttävän Niko Saarisenkin toilailuja.
Niko S ja Henna on niin nähty ja Nino on muuten vain ärsyttävä.
Niko N:n haluaisin taloon mm. siksi, että nähtäis miten Mia ottaisi "bestiksensä" vastaan. Eli nähtäis onko hänen puheissaan perää vai puhuuko ihan mitä sattuu.
Marianna taas saattaisi ärsyttää muita talon naisia ja siitä voisi kehittyä jotain.
ja hullu kaverisa.siin olis äksönii.toinen heilus leipäveitsen kans ja toinen nyrkkeineen:0
ja hullu kaverisa.siin olis äksönii.toinen heilus leipäveitsen kans ja toinen nyrkkeineen:0
ja toiseksi joko Nino tai Marianna. Kaksi julkisuustyrkyintä saisi jäädä rannalle ruikuttamaan.
mut saisivat uutta VERTA sinne... siis eksäni ei ole ollu bb.ssä eikä kaverisa.mut kunnia kuuluis päästä sinne.semmosia sankareita ja veijareita.kumpikin pääs akasta ja lapsest eroon samaan aikaan....
marianna.