Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tarjoiluihin!!

Vierailija
02.09.2010 |

Suunnittelen tässä tarjottavaa valmistujaisiin siis omiini. Ovat tässä syksyllä ja tarkoitus olisi tarjota päivällä sukulaisille sellaset kakkukahvit, mutta illalla ajattelin kutsua kavereita ja pitää ihan kunnon juhlat.

Nyt tarvisin apua tarjoiluiden suunnitteluun, eli ideoita kehiin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapas-tyyliin voi säveltää vaikka mitä ja etsiä vinkkejä netistä. Lisäksi voi olla pari erilaista salaattia ja tietysti booli.

Vierailija
2/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ympärille rakennat tarjoilun (espanjalais, italialais tai ihan suomityypin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet pari-kolme herkullista salaattia, reilut kulholliset. Yksi liha/kana, yksi vaikka tonnikala ja vielä tarvittaessa ilman eläinlisää. Sellasia, missä on vähän muutakin ku tomaattia ja kurkkua.. =0) Sit tuoreet patongit tai maalaisleivät ja levitteet siihen oheen. Noiden lisäksi tee lihapullia itse (siis mieluiten itse), paista vaikka kanankoipia tai filepaloja, sellaisia sormin syötäviä nökkösiä..

Jälkiruuaksi reilu satsi vaikka tiramisua tai täytekakkua tms..

Hyvä booli ja muut juomat ja siinähän se olikin.

Vierailija
4/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tollasta olin vähän miettiny, mutta kokemus on osoittanut että miehet syö tosi paljon. Jos olis tulossa vaan naisia, niin noilla selviäis ihan hyvin.

Eli jos on vielä ideoita sellasesta riittosasta ja täyttävästä tarjottavasta. Vieraita on siis tulossa ehkä noin 30-40 silloin illalla.

Vierailija
5/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee paljon isoruokaisia niin mitä jos vaan varaisit enemmän sitä syötävää? Siis oikeen reilusti patonkia ja niitä lihapullia?