Romaninainen nolattiin kaupan kassalla!! =0/
Kansallispukuun pukeutunut nainen oli kassalla kaupassa ja hänellä oli huomattavan runsaasti punaisella -30%-hintalapulla laputettuja tuotteita. Kassa alkoi tarkastamaan tuotteiden päivämääriä ja kuinka ollakaan moni olikin päiväykseltään ihan priimatavaraa, jopa viikon päähän oli parasta ennen päiväys.. Kassa huomautti asiasta naiselle, että näissä on aiheettomasti alennuslappu jolloin tämä kansallispukuaan ylväästi kantava asiakas nosti sellaisen äläkän, jotta... Kassa otti normaalihinnan.
Hmmm. Kauheita mokia tekee kauppojen henkilökunta.. eikö ne osaa katsoa päivämääriä oikein - puusilmät!!
t: se seuraava asiakas
Kommentit (30)
Ovelia ketkuja nuo, kokeilen ihtekki joskus jos ilkeän.
ainakaan noin montaa kertaa!! =0)
Kieli poskessa kirjoitin...
ap
helmoista löytynyt useampia 3 litran öljykannujakin...
kasan ruokaa alennuksesta punaisilla ja keltaisilla hintalapuilla. Missään ei ollut tänään viimeinen myynti- tai käyttöpäivä. Suurimmassa osassa kuitenkin tällä viikolla. Mitenkähän kassalla on ollut aikaa alkaa tuotteita tutkimaan? Ja jos joku lapun oli tuotteeseen liimannut, olisi se kyseisellä hinnalla pitänyt myydä. Jos siis ei syytetty asiakasta huijauksesta.
helmoista löytynyt useampia 3 litran öljykannujakin...
Olen kuullut tapauksesta, että kaupassa kansallispuvun helmoihin tavaraa tunkenut naishenkilö kassalla suureen ääreen selitti, että miten kauheaa on kun mustalaisia aina epäillään. Kassa ei nähnyt tätä tavaran laittamista vaan tuttuni, mutta tuttuni ei uskaltanut käräyttää, eli tavarat jäivät sinne hameen helmoihin.
kasan ruokaa alennuksesta punaisilla ja keltaisilla hintalapuilla. Missään ei ollut tänään viimeinen myynti- tai käyttöpäivä. Suurimmassa osassa kuitenkin tällä viikolla. Mitenkähän kassalla on ollut aikaa alkaa tuotteita tutkimaan? Ja jos joku lapun oli tuotteeseen liimannut, olisi se kyseisellä hinnalla pitänyt myydä. Jos siis ei syytetty asiakasta huijauksesta.
että minkä päivän tuotteet laputetaan. Esim. Lidlissä on hyvinkin pitkästi vielä p.e. päivään kun on jo lappu päällä. Kun taas tuossa kyseisessä kaupassa on aina vain sen kuluvan tai max seuraavan päivän päiväykset laputettu.
ja luulen, että henkilökunnalla on tietyt ohjeet tietynlaisten asiakkaiden kohdalla.. vaikka virallisesti ei kai sais olla, mutta kun joillain on tuo moraali eri kuin joillain..
ap on kyseisen kaupan vakkariasiakas
ap
Siis, joka ostin tänään noita ale-tuotteita.
että minkä päivän tuotteet laputetaan. Esim. Lidlissä on hyvinkin pitkästi vielä p.e. päivään kun on jo lappu päällä. Kun taas tuossa kyseisessä kaupassa on aina vain sen kuluvan tai max seuraavan päivän päiväykset laputettu. ja luulen, että henkilökunnalla on tietyt ohjeet tietynlaisten asiakkaiden kohdalla.. vaikka virallisesti ei kai sais olla, mutta kun joillain on tuo moraali eri kuin joillain.. ap on kyseisen kaupan vakkariasiakas ap
kun 5-7 hengen porukka tuli sinne, osa kävi vessassa välillä ja sitten väittivätkin, että olivat maksaneetkin jo kaikki hampurilaiset, että toiseen kertaan rahastetaan. Eiköhän 2 kassalla olevaa kuitenkin aika tarkkaan katso että nämä saivat kaikki tilaamansa ruuat ja että saisivat rahaakin. En usko oikein kaupan väellä olevan salaliittoa romaneja vastaan, että omaan taskuun sitten hampurilaisten rahat vetäisivät ja kahdesti laskuttaisivat romaneja. Kauhee huuto ja mekastus alkoi, maksoivat, "kahdesti" ja eivät kuulemma koskaan tule takaisin.
että romaaneja ei päästetä silmistä hetkeksikään. Koko ajan on myyjän/vartijan seurattava kunnes poistuvat kaupasta.
Yhdessä kaupassa romaaninainen oli 2 myyjän ja vartijan kanssa odottamassa poliisia ja siinä suureen ääneen selitti kuinka hän sitä ja tätä hyvää on tehnyt.
Olenpa nähnyt tunnelikaupassa kun romaaninaisen mennessä pois kaupasta portista tuli piippaus. Kuulin vielä sivusta että oli käynyt toisessa liikkeessä mutta yksinäinen myyjä ei ollut voinut puuttua varasteluun. Onneksi tulivat poliisit ja kiikuttivat pois.
Kauhee huuto ja mekastus alkoi, maksoivat, "kahdesti" ja eivät kuulemma koskaan tule takaisin.
Todennäköisesti liikkeessä ovat ihan tyytyväisiä, jos toteuttavat tämän uhkauksensa! :)
ennen olin todella suvaitsevainen, mutta nykyään vihaan mustalaisia, koska ne kaikki varastavat, ja paljon! En pidä myöskään intialaisista, jotka rakastavat hyppyyttää henkilökuntaa turhaan, pisteitä ei saa myöskään vanhukset, jotka usein ovat erittäin röyhkeitä...
Oppia ikä kaikki...
Mistä se romaninainen olisi niitä alennustarroja temmannut siellä kaupassa?
ennen olin todella suvaitsevainen, mutta nykyään vihaan mustalaisia, koska ne kaikki varastavat, ja paljon! En pidä myöskään intialaisista, jotka rakastavat hyppyyttää henkilökuntaa turhaan, pisteitä ei saa myöskään vanhukset, jotka usein ovat erittäin röyhkeitä...
Oppia ikä kaikki...
Onko kokemusta ruotsinkielisistä, jotka puhuvat ensin suomea jonkun tuttunsa kanssa, ja sitten kassalla rupeavatkin vaatimaan ruotsinkielistä palvelua?
En ole elämäni aikana vielä nähnyt rehellistä mustalaista.
ennen olin todella suvaitsevainen, mutta nykyään...
...en onneksi enää ole myyjä
Minä yritän koska lapset alkaa nirsoilee jos näkee että ne on "vanhaa" vaikka ne ei olekaan.
Ostan paljon myynnistä poistettavia mausteita, kastikejauheita, hiutaleita, keksejä, joissa on pitkälti vielä päiväystä jäljellä.
Mutta kyllä tuoretuotteet on aika pian menossa oikeasti vanhaksi.
Meinaan ei lähde tarrat ehjänä irti :)
En oikein usko että niitä voisi kukaan siirtää kaupassa tuotteesta toiseen.
Kaikki on mahdollista.
Onko kokemusta ruotsinkielisistä, jotka puhuvat ensin suomea jonkun tuttunsa kanssa, ja sitten kassalla rupeavatkin vaatimaan ruotsinkielistä palvelua?
Tuommosista ei ole kokemusta, mutta toisaalta yksityisellä sektorilla saa palvella millä kielellä haluaa, meidän ruotsinkielinen palvelu on siis vapaaehtoista!
Jos ei suomenkieli taitu, niin sitten mennään englannilla, ellei ruotsintaitajia ole paikalla... :)
Minä yritän koska lapset alkaa nirsoilee jos näkee että ne on "vanhaa" vaikka ne ei olekaan.
Ostan paljon myynnistä poistettavia mausteita, kastikejauheita, hiutaleita, keksejä, joissa on pitkälti vielä päiväystä jäljellä.
Mutta kyllä tuoretuotteet on aika pian menossa oikeasti vanhaksi.
Meinaan ei lähde tarrat ehjänä irti :)
En oikein usko että niitä voisi kukaan siirtää kaupassa tuotteesta toiseen.
Kaikki on mahdollista.
Kyllä niitä alennustarroja saa (varastettua) ihan tukusta, samasta paikasta mistä ne kaupatkin ne hommaa... Daah! Vai luulettekste että ne kaupat tekee ne tarrat itte?! :D
itse ne punaiset tarrat niihin pakkauksiin.
nimim. kerran sellaista nähnyt