Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka pitkän ajan voit olla saman katon alla riitelemättä a) äitisi b) isäsi c) anoppisi

Vierailija
02.09.2010 |

d) appiukkosi e) siskosi f) veljesi kanssa?

Minä:

a) pari päivää

b) ei ole isää

c) pari päivää

d) 1-2 päivää

e) ei ole siskoja

f) viikon

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) vaikka kuinka kauan c) en ole kokeillut, uskoisin, että aika pitkään d) en riitelisi, mutta kyllästyisin kattelemaan sen ryyppäämista e) viikon? f) en yhtään osaa sanoa.

Vierailija
2/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja anoppi menisi vaikka kuinka kauan. Voivat olla kyllä itse täysin eri mieltä.

Siskoa kestän ehkä tuon 2 päivää. Se mielipide on taasen varmasti molemmilla sama. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä riidelty:-)

b) isäni kanssa varmaan n. viikon (olemme aika pinnallisissa väleissä, se olisi sellaista hissuttelua

c) anopin kanssa menisi varmastikin muutama viikko, hänen kanssaan myös etäisen kohteliaat välit, en usko että alkaisimme riidellä

d) appiukon kanssa on tullut vietettyä muutamia lomia ja hän alkaa ärsyttämään jo toisena päivänä, mutta avointa riitaa ei tule

e) siskoa ei ole

f) veljen kanssa menisi ehkä muutama päivä maksimissaan (emme ole myöskään läheisiä, ja meillä on hyvin erilaiset käsitykset asioista); veljen avovaimon kanssa taas menisi hyvin vaikka kuinka kauan, ihana ihminen

Vierailija
4/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ehkä pari kuukautta

b) kuolleen kanssa ei kait voi riidellä?

c) ei olla vielä 20 vuoden aikana riidelty kertaakaa, joten en osaa sanoa

d) kts. c

e) ei ole

f) en edes osaa kuvitella, se olisi niin paljon duunissa, ettei ehdittäis riidellä

Vierailija
5/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka kauan, ihania ihmisiä kaikki. Voi olla että viikon päästä joku ärsyttäisi mua, mutta en riitelisi.

Mut jos olisit kysynyt kauanko miehen kanssa, niin enkka taitaa olla melkein viikko riitelemättä. Yleensä noin joka toinen päivä.

Vierailija
6/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) joskus tuntikin on liikaa

b) vaikka kuinka kauan

c) vaikka kuinka kauan

d) päivässä mulla menee hermot, joskus vähemmässäkin

e) ei ole siskoa

f) veli kuollut

Vierailija
7/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Äiti kuoli 4½v sitten 47v iässä

B. "Isä" on minulle kuin kuollut

C. Ei ole tullut rajaa vastaan

D. Ei ole

E. Kts.kohta C

F. Ei olla nähty vuosiin, saman katon alla asuessa ei päivääkään

Vierailija
8/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemme hyvin juttuun, soittelemme päivittäin jne. Mutta yhdessä emme pystyisi asumaan millään. Pari päivää yhdessä mökillä on maksimi.

Toisin sanoen: olemme molemmat parhaimmillamme, kun saamme pitää omat reviirimme ja niiltä käsin antaa toiselle sen, mitä haluamme. Kun reviirit menevät päällekkäin, seuraa riita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän