Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi petän miestäni, vaikka rakastan häntä valtavasti?

Vierailija
02.09.2010 |

Voiko joku selittää tämän. Takana 10 vuoden avioliitto, vieläpä aika onnellinen. Olen muutaman kerran päissäni silti pettänyt miestäni. Kyse on ollut lähinnä seksistä ja ohimenevästä ihastuksesta. Miksi helvetissä teen näin? Jälkeenpäin en pysty mitenkään perustelemaan asiaa itselleni. Mies ei näistä mokistani tiedä enkä kyllä kerrokaan ennen kuin pakon edestä. En kuitenkaan koskaan vaihtaisi häntä mihinkään. On paras mies maailmassa.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasivatkohan ketjuun nyt kommentoivat, että aloitus on kuusi vuotta vanha...

Vierailija
42/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta itseäsi valtavasti. Jännä miten sinäkin linkität oman pettämisesi kumppaniisi, joka ei edes tiedä! Sinun valinnat, sinun vastuu.

Petttäminen ei ole koskasn parisuhteen, kumppanin, olosuhteiden, kännin, salarakkaan tai minkään muunkaan aiheuttamaa, kuin pettäjän itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aina ajankohtainen ongelma.

Vierailija
44/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsistinen luonne. Teet asioita mielihyväsi mukaan etkä ole kiinnostunut kuin omista haluistasi ja siitä että juuri sinulla itselläsi on asiat hyvin. Et kertaakaan tekstissäsi maininnut sitä miltä miehestäsi mahtaisi tuntua kuulla totuus. Huolehdit vain siitä ettet itse joudu huonoon valoon hänen silmissään ja pimität totuutta. Niinkuin itse ilmaisit, että vasta pakon edessä kerrot. Miehesi ansaitsee parempaa kuin pettävän narsistin joka satuttaa toisia ajattelemalla ainoastaan omia itsekkäitä tarpeitaan.

Vierailija
45/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viehätysvoimastaan ja seikkailuistaan, kuin himassa aneemisesti hiihtävä verkkaripukuinen maidolle haiseva sotkutukka, jonka pääasiallinen tehtävä on kerätä bona-pisteitä ja roikkua av-palstalla känisemässä siitä, että perhe-elämä on niin kovin raskasta ja koskaan ukko ei ole kotona, eikä laita sukkiaan pyykkikoriin.

Sellaiset naiset roikkuvat ukkonsa puntissa, päätöksissä ja lompakolla. Ukkoa ahdistaa tulla kotiin kun kaikki on kiinni yhdestä suhteesta ja minnekään ei koskaa saa mennä ilman vaimon lupaa, eikä sitä lupaa saa vaikka aikuinen pyytää.

Niin vähän tiedät mistään.

Luuletko muuten, että kotona hiihtävät pienten lasten äidit näyttävät samalta aina, ja toisaalta, että lapsia voisi saada ja hoitaa hyvin olematta ikinä kotona hiihtävältä maidolle haiseva sotkutukka?

Harvan parisuhteen on myöskään kaatanut bona-pisteiden kerääminen tai ajoittainen marmatus av-palstalla. Etkö ole ikinä tullut ajatelleeksi, että myös miehet nauttivat ja haluavat elää rauhallista perhe-elämää oman rakkaansa rinnalla? Ja että pitkään parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin biletällinkiä ja huippuhetkiä. Ilmeisesti et voi tietää, koska et ole koskaan elänyt pitkässä suhteessa, tai olet kyllästynyt ja lähtenyt siitä pois. Säälin sinua.

En minä ainakaan ollut maidonhajuinen sotkutukka. Eikä miestä koskaan ahdista tulla kotiin, koska en ole hänestä riippuvainen. En vahtaa menoja, eikä kaikki pyöri sen ympärillä, että saan äijän pidettyä lieassa.

Olen aina ihmetellyt miehiä, joilla on nämä pelkkään lapsihössötykseen keskittyvät (yleensä tukevoituneet) naiset, jotka pitävät sitä miestä panttina lapsen varjolla. Miten ne miehet eivät tajunneet homman nimeä jo silloin, kun ryhtyivät sitoutumaan. Sitten valitetaan siitä akasta ja ahdistutaan, tukka irtoaa ja libido on harmaa ja tallattu kuin tieraato. Oma vika.

Ja nuo miehet, jotka väittää, ettei tee mieli tappia työntää vieraaseen lihaan tuskin sitä vierasta lihaa saisivat kuin villeimmissä unissaan.

Antakaa ihmisten olla, mitä ovat, ja lakatkaa moralisoimasta. Jos suhteenne ovat kunnossa, niin tuskin kukaan moraaliton seksipeto tulee siippanne turmelemaan ja viemään. 

Vierailija
46/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, av mammojen viha kestää ikuisuuden.

Vierailija
47/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun on naimisissa ei enää kukaan muu nainen tai mies saa puolisoa kuumaksi? Höpö höpö. Näitä tilanteita tulee kyllä pitkän avioliiton aikana useitakin. Taitava saa vieteltyä miehen kuin miehen ja naisen kuin naisen kun oikeat kikat hallussa ja riittävästi viehätysvoimaa. Etenkin jos ehtii juttelemaan ja tutustumaan toiseen pitemmän aikaa, ei vaan niiden viimeisten hitaitten ajan. Helpompaa se on jos avioliitossa on jokin ongelma, kuten lievää kyllästymistä , haluttomuutta mutta silti rakastaa toista. Ei nämä ole niin yksiselitteisiä, kenenkään pettämiset ja avioliitot.

Mutta miksi naisesta tehdään heti hirviö, paha, narsisti ja patistetaan terapiaan jos pettää puolisoaan. Näinhän se on mennyt historiassa aina. Naiset ovat toistensa pahimpia tuomitsijoita.

Vierailija
48/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska biologia. Tutkimusten mukaan naiset alkavat haluamaan vierasta noin 2 vuoden yhdessäolon jälkeen. Miesten osalta en osaa sanoa aikaa, mutta yhtälailla haluvat vierasta. Minusta tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettei rakastaisi toista tai että liitto olisi onneton, siis puhun halusta. Toki on varmaan niin, että käytännössä huonoissa liitoissa petetään enemmän, koska ajatellaan, ettei ole mitään menetettävää ja ehkä pettäjä katsoo olevansa tuohon oikeutettu jos liitto on huono.

Itse olen pitkässä ja onnellisessa liitossa ja en halua avointa suhdetta. Minulle olisi kuitenkin ihan ok, satunnaiset luvalliset syrjähypyt, jos ne tehtäisiin puolin ja toisin jossain kaukana kotoa, niin, ettei juorut alkaisi leviämään. Minusta olisi hyvin kiusallista ja häpeällistä, jos tällaisia juoruja alkaisi leviämään ja jos vaimoni pano tulisi minua tai meitä vastaan kaupungilla. Oikeastaan muuta pahaa vieraan kanssa olemisessa en näekkään. Voisin myös ottaa kolmannen pyörän (mies tai nainen) tai harrastaa parinvaihtoa.

Sitten muutama sana mustasukkaisuudesta. Ihmettelen miksi tuota tunnetta pelätään kuin ruttoa. Tottakai mustasukkaisuuden tunne on negatiivinen tunne, kuten ikävän tunnekin. Haluan kuitenkin suoda vaimolleni iloja, vaikka itse tuntisin kielteisiä tunteita. Esim. Vaimoni voi puolestani aivan hyvin lähteä pidennetylle (pidemmäksikin aikaa, mutta meillä on suht pieniä lapsia) viikonloppureisulle vaikka tiedänkin, että minulle tulee ikävä. Miksi en sallisi hänen kokeilla vierasta vaikka saattaisin tunteakkin pientä mustasukkaisuutta? Tietenkin jos tuo mustasukkaisuuden tunne on hyvin vahva niin ei tietenkään silloin. Osaan myös iloita siitä, että vaimoni saisi kokea jännitystä ja saisinhan sitä tietysti itsekkin jos kummallakin olisi lupa käydä vieraissa. M28

Vierailija
49/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota miehelle vapaata suhdetta. Kysy häneltä tekisikö ikinä mieli olla muiden kanssa ja kerro että olet lukenut viimeaikoina ihmisten vapaista suhteista ja että ajatus puhuttelee sinua. Anna muhia hetki. Palaa myöhemmin asiaan ja kerro miehelle että sinusta teidän suhde on niin vahva että satunnainen seksi muiden kanssa ei tekisi hallaa. Kerro luottavasi mieheen ja hänen rakkauteensa niin paljon että sinusta ainakin olisi ihan ok jos hän silloin tällöin kävisi katsastamassa nurmikkoa aidan takana.

Ota asia silloin tällöin esille, kepeästi, niin ettei mies huomaa että sinulla on oma lehmä ojassa. Mies saattaa innostua ajatuksesta. Kun hän lähtee kavereidensa kanssa baariin, tuuppaa taskuun pari kondomia ja käske pitää hauskaa ;D

Kun lupa heltiää, voit olla suunnilleen avoin tekemisistäsi (pidä huoli että mies todella tuntee mitä hyötyä sinun omasta kivasta on teidän suhteelle!), mutta saattaa olla paras jättää nämä salassa tapahtuneet panot raportoimatta. Ihan miten itse katsot parhaaksi.

Näin homma eteni meillä. Olen todella iloinen että avasin suuni ja kysyin mieheltä optiota avoimeen suhteeseen. Vaikka yksiavioisuus ei sovi minulle, en silti halunnut vehdata miehen selän takana, ja reiluuden nimissä on kiva että hänelläkin on omat juttunsa.

Ehdottomasti satunnaiset vieraissa käynnit ovat minustakin ok, kunhan peli on reilua. Minulla on aina itsekuri riittänyt, vaikka monta houkuttelevaa tilannetta on ollut. Meillä on tämä miehen lämmittelykausi miehen suhteen menossa. Olen heittänyt asiasta vitsiä jo pidemmän aikaa ja vastaanotto on ollut ihan hyvä. Tarkoitus on ottaa asia vakavammin puheeksi heti kun tulee sopiva tilanne.

Vierailija
51/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun miehen nimi Vesa? :D

Luuletko ettei se ole tehnyt sun seläntakana tällästä pettämistä? OLET VÄÄRÄSÄ!

Vierailija
52/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesustelijat täällä melskaa. Elämäni aikana olen pannut 60 - 70 naimisissa olevaa naista. Antoisia seksihetkiä olemme viettäneet, kiihkoa jakaneet, purkautuneet rajusti.

Vierailija
53/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te oikein petätte? Ja mistä te löydätte niitä sivupanoja?

Olen jo 41v nainen, hoikka, muodikas, ihan nätti ja huoliteltu, urheilullinen ja akateeminen . En ole koskaan pettänyt, miehen kanssa ollut jo 20v. Mies kertoi pettäneensä mua pari vuotta sitten työmatkalla jonkun baariruusun kanssa. Elämäni hajosi 😥

Jäin lasten vuoksi avioliittoon, kun mies ei halunnut erota, mutta kyllä tää avioliitto kuoli mun puolelta.

Olisin nyt täysin valmis viettämään ihanan yön jonkun mukavan miehen kanssa, mutta mistä sellaisen löytäisin?

Päivisin olen töissä ja iltaisin kotona lasten ja miehen kanssa . Työmatkoilla käyn kyllä iltaisin ruokaravintoloissa ja joskus biletetään yökerhoissa . Kukaan miespuolisista työkavereista ( ollaan IT-alalla) ei ole koskaan osoittanut kiinnostusta tulla hotellihuoneeseeni, tosin en kyllä ehdottele itsekään sitä kollegoille enkä tyrkytä itseäni.

Tuntuisi myös oudolta pyytää joku tuntematon baarista löydetty mies vartin keskustelun jälkeen panemaan. Ei sellaisesta panosta varmaan saisi edes tyydytystä.

Mistä te niitä salasuhdekumppsneita löydätte? Vai kelpaako teille kuka vaan? Saatteko tyydytyksen pikasessiosra tuntemattoman kanssa?

Vierailija
54/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa luettavaa pettäminen on aina väärin ja paljastuessaan jättää ikuiset arvet.

Vierailija
55/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa luettavaa pettäminen on aina väärin ja paljastuessaan jättää ikuiset arvet.

Niin minustakin. Pettämisessä pahinta on luottamuksen rikkominen ja jos vieraissa käy luvalla niin en näe siinä ongelmaa.

Vierailija
56/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kakkaa niskaan, mutta tulkoon. Moni ihminen olisi paljon onnellisempi, jos olisi sosiaalisesti hyväksyttyä rakastaa jakaa elämänsä jonkun kanssa ja harrastaa seksiä jonkun/joidenkin muiden kanssa. Toki tämä pitää tehdä rehellisesti ja asioita toiselta salaamatta. Ja suoda liiton toiselle osapuolelle mahdollisuus samaan. Moni toisiaan syvästi rakastava ja muuten onnellinen ja hyvin yhteensopiva pariskunta eroaa, koska seksi ei luista. Mitä järkeä tässä on?

Vierailija
58/75 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet tyhmä. Siksi.

Vierailija
59/75 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee kakkaa niskaan, mutta tulkoon. Moni ihminen olisi paljon onnellisempi, jos olisi sosiaalisesti hyväksyttyä rakastaa jakaa elämänsä jonkun kanssa ja harrastaa seksiä jonkun/joidenkin muiden kanssa. Toki tämä pitää tehdä rehellisesti ja asioita toiselta salaamatta. Ja suoda liiton toiselle osapuolelle mahdollisuus samaan. Moni toisiaan syvästi rakastava ja muuten onnellinen ja hyvin yhteensopiva pariskunta eroaa, koska seksi ei luista. Mitä järkeä tässä on?

Ei tuossa minustakaan ole mitään järkeä. Minusta fiksusti toimien parsiskuntien kannattaa reilusti nostaa kissa pöydälle ja tunnustaa se tosiasia, että jossain vaiheessa kaikki haluavat (ainakin fantasiatasolla) vierasta. Sitten vain pitää yhdessä käsitellä ja purkaa tätä halua jotenkin. Ymmärrän, ettei kaikille sovi se, että vierasta voisi oikeasti käydä kokeilemassa, mutta minusta se on varteenotettava vaihtoehto. Jos kumpikin himoitsee vierasta ja riskinä itsekurin pettämisestä on se että koko liitto ja perhe hajoaa, niin tuo riski pitäisi jotenkin pystyä yhdessä ehkäisemään.

Vierailija
60/75 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista pohdintaa, jatketaan