Miksi petän miestäni, vaikka rakastan häntä valtavasti?
Voiko joku selittää tämän. Takana 10 vuoden avioliitto, vieläpä aika onnellinen. Olen muutaman kerran päissäni silti pettänyt miestäni. Kyse on ollut lähinnä seksistä ja ohimenevästä ihastuksesta. Miksi helvetissä teen näin? Jälkeenpäin en pysty mitenkään perustelemaan asiaa itselleni. Mies ei näistä mokistani tiedä enkä kyllä kerrokaan ennen kuin pakon edestä. En kuitenkaan koskaan vaihtaisi häntä mihinkään. On paras mies maailmassa.
Kommentit (75)
Jos toista ihmistä rakastaa VALTAVASI, niin ei silloin hypitä vieraisiin sänkyihin!!!! Ei edes kännissä!! Niin se vaan on.
olen pelannut. Tai oikeastaan en miellä sitä pelaamiseksi. Minusta vaan riittää useammallekkin, en ole yksiavioinen.
Sama on miehillä.
Monella naisella on täydellinen mies ja isä lapsille. Vaimo on 100%varma ettei mies petä.
Pettää kuitenkin ja se ei liity mitenkään siihen, että mies olisi onneton liitossaan.
Minua ainakin henkilökohtaisesti kuvottaa ajatus lihastani toisen tuntemattoman ihmisen sisässä. Kavahdan jopa ajatusta liman vaihdosta tuntemattoman ihmisen kanssa.
En vain ole huora luonteeltani. En ikipäivänä suostuisi seksuaaliseen aktiin kenenkään muun kanssa, kuin vaimoni kanssa.
T: 11cm mies
olen pelannut. Tai oikeastaan en miellä sitä pelaamiseksi. Minusta vaan riittää useammallekkin, en ole yksiavioinen.
Sama on miehillä.
Monella naisella on täydellinen mies ja isä lapsille. Vaimo on 100%varma ettei mies petä.
Pettää kuitenkin ja se ei liity mitenkään siihen, että mies olisi onneton liitossaan.
kaikki muutkin, erityisesti miehet tekevät noin :D
Tosiasiassa eivät tee, kannattaa vain niellä, että itse on sieltä paskemmasta päästä ihmisiä.
Sama on miehillä.
Pettää kuitenkin ja se ei liity mitenkään siihen, että mies olisi onneton liitossaan.Minua ainakin henkilökohtaisesti kuvottaa ajatus lihastani toisen tuntemattoman ihmisen sisässä. Kavahdan jopa ajatusta liman vaihdosta tuntemattoman ihmisen kanssa.
En vain ole huora luonteeltani. En ikipäivänä suostuisi seksuaaliseen aktiin kenenkään muun kanssa, kuin vaimoni kanssa.
Kyllä se seksi tuntemattoman ihmisen kanssa jo ajatuksenakin on kuvottava vaikka olisi kondomikin suojaamassa.
Etenkin suorituksena se vaatisi mahdottomuuksia. On lähes mahdotonta saada erektio muukalaisen läsnäollessa. Oman rakkaan kanssa ei ole ongelmia.
T: Melkein pettänyt mies
Sama on miehillä.
Pettää kuitenkin ja se ei liity mitenkään siihen, että mies olisi onneton liitossaan.kaikki muutkin, erityisesti miehet tekevät noin :D
Tosiasiassa eivät tee, kannattaa vain niellä, että itse on sieltä paskemmasta päästä ihmisiä.
Sama on miehillä.
Pettää kuitenkin ja se ei liity mitenkään siihen, että mies olisi onneton liitossaan.Minua ainakin henkilökohtaisesti kuvottaa ajatus lihastani toisen tuntemattoman ihmisen sisässä. Kavahdan jopa ajatusta liman vaihdosta tuntemattoman ihmisen kanssa.
Kyllä se seksi tuntemattoman ihmisen kanssa jo ajatuksenakin on kuvottava vaikka olisi kondomikin suojaamassa.
Etenkin suorituksena se vaatisi mahdottomuuksia. On lähes mahdotonta saada erektio muukalaisen läsnäollessa. Oman rakkaan kanssa ei ole ongelmia.
T: Melkein pettänyt mies
kyse on peleistä ja leikeistä ja siitä, että saa huomiota ja jännityksestä ja seikkailusta jne. Mä en olisi enää naimisissa saman miehen kanssa, jos mä en välillä seikkailisi!!
Yrität alitajuisesti pönkittää ja kiillottaa itsetuntoasi. Voisko olla näin?
juontaa juurensa lapsuudesta - nuoruudesta.
Tai sitten olet teflonpintainen narsku (narsisti)
Minulla on tasapainoinen elämä.
Ihanan lapset jotka eivät edes murrosikäiseinä aiheuttaneet ongelmia.
Ihana mies jonka kanssa rakastamme toisiamme vielä 20v jälkeenkin.
Hemmottelemme toisiamme ja vietämme paljon aikaa yhdessä.
Perheessämme käy usein vieraita jotka vaikuttavat viihtyvän. En ymmärrä miten itsetunto-ongelmat näkyisivät jos niitä on?
Osaisitko kertoa miten selvittäisin onko minussa joku vika, lapsuudentrauma?
Ihminen ei ole yksiavioinen, kulttuuri on.
Kulttuuri on jollekin sitovampi (ehkä useimmille), ainakin ihastumisvaiheen aikana ja nuoressa suhteessa pettäminen on vähäisempää.
Jossakin kohtaa omat tarpeet nousevat pinnalle ja puhutaan pettämisestä. Mielestäni se on aina erillinen asia, eri tarina. Pettämiseksi muiden kuin puolisonsa kanssa makaamisen tekee se, jos ruvetaan valehtelemaan, tunnustelemaan tai sitä käytetään vakituisesta suhteesta irti pääsemiseksi.
Minä makaan muiden kuin aviopuolisoni kanssa silloin tällöin. Olen tarkka kenen kanssa ja vaadin tunnetta mukaan.
Se piristää minua, tulen nähdyksi uudella tavalla. En koskaan sotke tätä kuviota perheeni kuvioon. Mieheni on minulle todella rakas, samoin lapseni. Mikään ei ole heiltä pois. Ja jos mieheni käy jossakin, se ei ole minulta pois. Päin vastoin saan iloa ja energiaa oltuani välillä toisen kanssa ja se on taatusti hieno asia myös perheelle.
Itse asiassa jotkut parisuhdeterapeutit korostavat sitä, että on valveutunutta tietää se, että rakastunut ei voi olla kuin yhteen kerrallaan, rakastaa voi montaa. Eri ihmiset eri tilanteissa toimivat sitten loput omien arvojensa mukaisesti. En ole narsisti, minulle on normaali elämänkulku, normaali itsetunto, minulla on arvoja, huomioin muita, rakastan aidosti, autan muita. Asioihin on vain eri näkökulmia.
Ymmärrän aloittajaa siis mainiosti. Mielestäni et tee mitään väärää. Olet aidompi ja elämässä enemmän läsnä kuin monet muut. Jokainen valitsee itse ja kantaa seuraukset itse.
Tunnen myös työni kautta paljon palveluammateissa olevia, ja tähän ryhmään kuuluu myös paljon seksuaaliterapeutteja ja seksologeja. Jaamme paljon tämän kaltaista keskustelua, ja siellä joukossa ainakin osataan elää hyvää elämää ja pitää satunnaisemmat suhteet erillään perhesuhteista. Kulttuuri on vain niin vanha ja sen moraaliopin alla meistä monet on kasvaneet.
Olen nainen, parisuhteessa pian 10 v saman miehen kanssa. Olen pettänyt miestäni aina silloin tällöin..satunnaiset seksikumppanit tuovat arkeeni vaihtelua - on mukavaa tuntea itsensä silloin tällöin viehättäväksi ja halutuksi. Tiedän, että toimin väärin, Sairastako? Rakastan yli kaiken pitkäaikaista kumppania - satunnaiset suhteet eivät merkitse minulle mitään, en halua koskaan jatkaa näitä juttuja yhtä yötä pidemmälle, kyseessä on vain pelkkä "pano". Ehkä tämä toimintani paikkaa jotain tyhjiötä, jota en omasta suhteestani saa. Kaikkein hulluinta on, että näiden yhden yön juttujen jälkeen jaksan omassa parisuhteessani paremmin.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Petät miestäsi silloin tällöin humalassa vain sen vuoksi, että olet Idiootti. Ei mitään muuta syytä ole. Olet yksinkertaisesti vain itsekäs idiootti, joka kuvittelee voivansa tehdä niin. Toisinsanoen " Mä petän, koska mä voin." Se on sinun itsekkään mielesi luoma illuusio sinulle, jota toteutat. Ei mitään todellista syytä, ei todellista tarvetta pettämiseen...vaan "koska mä voin." Sitä sitten jälkeenpäin selittelet itsellesi humalaiseksi sekoiluksi yms. Lopulta annat sen itsellesi anteeksi, koska "olin silloin humalassa" on selityksesi itsellesi. Jatkat miehesi pettämistä, etkä ymmärrä kasvaa vastuulliseksi aikuiseksi/puolisoksi.
Olet nykynainen avoin , ulospäin suuntautunut ja elämänmyönteinen + international luonteinen kevytkenkäinen hepsankeikka kuten yli 90% naisista
Ja mitä väliä vaikka Äijäsi tietäisi tai saisi tietää, tuskin se sitä haittaisi ja miksi haittaisi kyllä nyt miehen pitää se ymmärtää että naisen pitää aina tilaisuuden tullen saada vierasta mulkkua se on täysin ymmärrettävää. .. vahinkohässiminen joka toinen vkon loppu,ei haittaa.
Mutta jos mies tekee samoin. ..pettävät, itsekäs sika ..
Kyllä nykynaisella pitää saada olla aviomiehen lisäksi myös muutama fuckbuddy ja rakastaja , hieroja , psykiatri, kampaaja,meikkaaja jne
Hyvää yötä maailma.
Tuollaiset "petän, vaikka rakastan" -selittelyt ovat silkkaa itsepetosta. Rakkauteen ei kuulu pettäminen. Luulet vain rakastavasi puolisoa, vaikka oikeasti ajattelet vain itseäsi.
Kerro teoistasi puolisollesi, ja anna hänen itse päättää tekojesi vaikutuksesta omaan elämäänsä.
Jaahas vahinkohässinyt jälleen.
Rasti ruutuun ei mitään vastuuta tämä on vain rentoutus ( kuin hierojalla käynti )
Mies varmaan arvostaisi tekojasi
Olet ihana patja
Kumpa jäisi kiinni edes kerran :)
Joku kiva tauti olisi cool +tartuttaisit miehesikin c-hepatiitti, hiv tai visvasyylä (kumi rikki )
Luultavasti venkoilisit siitäkin , kiero kun oot
Tuollainen "pettäminen" ei ole vakavaa. Se vain virkistää parisuhdetta. Sen sijaan salasuhde, jossa on myös henkinen yhteys, on uhka parisuhteelle. Pikku-panot kertaluontoisestiovat mielestäni ihan OK
Varo vaan, voit pian saada morkkiksen!
Henkilökohtaisesti toivon, että jäät kiinni ja miehesi vaihtaa sinut arvoiseensa naiseen. Joka myös rakastaa häntä valtavasti, mutta kykenee yksiavioisuuteen.
Mene ap terapiaan, ehkä sieltä voit löytää vastauksia, miksi käyttäydyt noin. Ei ole mitään "normaalia" pettää puolisoaan aina silloin tällöin. Käsittääkseni pettämiseen vaaditaan aika paljon tahdonalaista toimintaa ja valintoja. Annanko tuon tehdä sitä tai tätä, lähdenkö tuon matkaan, riisunko housuni tuon edessä jne. Että ihan on oma valinta jokaiselta, joka seksiä harrastaa, ellei raiskatuksi joudu.