Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka nopeasti canesten kombi helpottaa?

Vierailija
31.08.2010 |

mulla siis tod.näk hiivatulehdus. Ainakin toissa yön kutitti niin kauheesti ettei nukkumisesta tullut mitään. Hain canestenin ja laitoin sen tabletin illalla ja rasvasin jo koko eilisen päivän ja yölläkin kävin laittamassa rasvaa, edelleen kutisee ja kuumottaa, ei ehkä ihan niin paljon, mutta ei tunnu normaaliltakaan..kestääkö siinä muutama pvä ennenku alka paranee?

En millään haluais mennä lääkäriin taas ronkittavaksi kun on tuore synnytys ja jälkitarkastus takana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vaan kestää! :(

Ap

Vierailija
2/7 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutina loppuu samana yönä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sinne lekuriin halua hae apteekista testi. On pikkuhousunsuoja joka muuttuu tietyn väriseksi jos bakteeritulehdus.

Vierailija
4/7 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sulla onkin joku muu tauti

Vierailija
5/7 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä seuraan vielä tämän pvän ja laitan sitä rasvaa, jos ei muutu miksikään niin sit täytyy hakea se testi.

Vierailija
6/7 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana neuvolassa sanottiin, ettei siitä ole iloa, vaan pitää ottaa suosiolla viiden päivän kuuri.

Minulla oli viime viikolla hiivatulehdus, ja otin ekana tuollaise yhden puikon kuurin (plus rasvan). Oireet helpotti hiukan, mutta kutisi esim. pissatessa aika lailla.

Lekuri määräsi Difluxin-lääkkeen, kerta-kapseli otetaan suun kautta. Tehosi!

Eli jos tuo lääke ei tehoa, syy voi olla myös siinä, että tulehdus on sen verran kova, että tarvitset a) pidemmän kuurin tai b) eri lääkkeen.

Vierailija
7/7 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi canesten on tosi kallis, melkein 20e et sitä ei oo kyllä varaa montaa pvää käyttää.

Onko jotain halvempia mitä voisi aina iltaisin laittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi