Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aclovir tabletit huuliherpekseen?

Vierailija
30.08.2010 |

Onko kellään kokemusta? Tuliko sivuvaikutuksia? Onko tehokas? Mietin uskaltaisko aloittaa kun saan aina kaikenmaailman lääkkeistä vatsavaivoja ym. kivaa :(

Kahteen vuoteen ei oo herpestä ollu, tänään sitten puheks alahuuleen stressin ja eilisen kylmän viiman seurauksena. Toistaseks on pienen näkönen mutta pelkään että lähtee vielä leviämään. Sain reseptin tuohon lääkkeeseen jo kaksi vuotta sitten ja hain apteekista mutta jäi käyttämättä kun oli silloin huuliherpes jo parantumisvaiheessa. Lääke on kuitenkin edelleen voimassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt yli 10 vuotta eikä ainakaan minulle ole aiheuttanut mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
2/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mainittavia sivuvaikutuksia, mutta muutaman kerran jälkeen ei ole enää estänyt rakkulan puhkeamista, vaikka olisin aloittanut lääkityksen heti kun tunnen kihelmöinnin. En oikeasti osaa sanoa, onko sen jälkeen vaikuttanut edes rakkula-aikaa lyhentävästi, vai onko ihan se ja sama syökö vaiko eikö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt lääkettä vuosia ja toimii paljon paremmin kuin laastarit, hoito pitää aloittaa välittömästi kun näkee punaisen läikän huulen ympärillä ja/tai se alkaa kihelmöimään, mulla onkin aina lääkettä mukana minne tahansa menenkin, joskus herpes menee muutamassa päivässä ohi kun taas joskus se kestää jopa yli viikon, mutta pelkällä laastarilla se kestää kaksikin viikkoa

Vierailija
4/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kerran ennen omia häitä. Molemmilla kerroilla toimi erinomaisesti. Patti hävisi muutamassa päivässä pois.Jatkuvasta käytöstä ei ole kokemusta.

Vierailija
5/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla huuliherpes puhkeaa yleensä öisin niin aamulla on jo myöhäistä...vähän nopeammin tosin paranee.

Ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
6/7 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aciclovir - https://tonzes.com/aciclovirfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
7/7 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mitään. Lompakko toki kevenee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme