Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentutehtailu valitettavasti kannattavaa!

Vierailija
30.08.2010 |

Ystävälläni oli koiranpennut ja kertoi miten hyvin siitä nettosikaan... Eli pentuja tuli 10 jokaisen hinta 1200 euroa. Uroksen omistajalle meni 1000 euroa ja yksi pentu kulutti noin 220 euroa.

Kaikki meni luovutusikään mennessä eli sai noin 9000 euroa verottomana käteen!

(lisäksi nostaa toimeentulotukea)

Uusi pentue jo suunnitteilla täysin rahan vuoksi.

Joten eipä mikään ihme että pentutehtailu kukoistaa, valitettavasti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yhden lapsen.

On aika varmaankin poistua av:lta...

Vierailija
2/3 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tutul varmaan rotukoiria.Mä olen jo pitkään seurannut ja miettinyt lukiessani helsingin vuosaareen jaettavaa varttilehte,.myös helsinhin uutiset nimistä lehteä,onkohan pentutehtailusta kyse.Tässä siis myydään epäselvillä yhteystiedoilla sekarotuisia pieniä pentuja.Säännöllisin väliajoin vaihtuu kuva ja pennut milloin minkäkin terrierin ja kääpiövillakoiran tai chihuahuan pentuja.Aina siis näitä ns.muotikoiria joita joku Paris Hilton kantaa.Ilmoitukset on aina samankaltaisia,vain koirat ja prepaid numero vaihtuu.Koskaan ei ole muita yhteystietoja.Numerokin heittää välillä vain yhdellä.Olen miettinyt mitä tapahtuu niille pennuille joita ei osteta ja missähän kunnossa emo/emot ovat.Kysyin Itäkeskuksen poliisilta mutta he ei ota mitään kantaa ilman todisteita,käskivät soittaa siihen numeroon!!????Mut mitä sit vaik soittasin,en mä uskalla kun en tiiä mitä sit teen?Menen kattoon pentuja ja sitten....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoista viis, mutta samalla nartulla ei saa kaksista perättäisistä juoksuista tehdä pentuja, aivan liian rankkaa! Rekisteröidäänkö pennut vai ovatko x-rotuisia? Onko emää/isää tutkittu; sairauksia, luonteet...?