Huvittaa nää 40+ ikäiset naiset, jotak
melkein kaikki sanovat, että heitä luullaan 10 vuotta nuoremmiksi =). Ihme, kun en itse sellaisia näe kuin aniharvoin eli kyllähän näyttää useimmat ihan ikäisiltää. Niin sitä itseään mielellään huijaa =)
Kommentit (17)
Mut mä kyllä olen nähnyt monia + 40 naisia, joita olen luullut nuoremmiksi...
Itse en tule lukeutumaan tähän ryhmään :(
melkein kaikki sanovat, että heitä luullaan 10 vuotta nuoremmiksi =). Ihme, kun en itse sellaisia näe kuin aniharvoin eli kyllähän näyttää useimmat ihan ikäisiltää. Niin sitä itseään mielellään huijaa =)
Jos tulisit mua vastaan kaupungilla niin saattaisit hyvin ajatella iäkseni esim. 34 vaikka todellisuudessa olen melkein 10 vuotta vanhempi:)
Miten siis voit sanoa että 40+ näyttävät ikäisiltään? msitä ihmeestä sa tiedät toisten iät? En mä vaan tiedä...
Toiset näyttää ikäisiltään, toiset kymmenen vuotta vanhemmilta ja toiset kymmenen vuotta nuoremmilta.
että sellaisia ei olekaan? Kyllähän nelikymppisten olemuksissa ja ulkonäöissä on huimia eroja. Toiset näyttää viisikymppisiltä, toiset kolmekymppisiltä ja suurin osa ihan itsensä ikäisiltä. Kyllä todellakin moni nelikymppinen näyttää nuoremmalta, miksi sä kyseenalaistat sen?
olin just lentää perseelleni kun uusi työkaverini kertoi olevansa 50v! Luulin häntä n.10v nuoremmaksi!
Kyllähän sitä ihmiset saavat sanoa vaikka mitä päin naamaa (aijaa! no en olis uskonut.. [vedän naamalleni yllättyneen ilmeen]), mutta yleisesti ottaen monikaan ei tunnista mielistelyä kun sen näkevät.
Tässä tuli eräs nainen kahvilaan rupattelemaan ja kysyi sitten että arvaapas minkä ikäinen olen. No eihän siinä nyt voi heittää että 60, niin sanoin että 40. Oli oikein iloisen näköinen kun pääsi kehumaan että on "vasta" 50..
Pienikokoisista ihmisistä on tosi vaikea muuten veikata ikää. Siis jos pituutta on 140-150 niin yleensä on tosi vaikea arvioida ikää. Miehet on kanssa vaikeita. Eräs 28-vuotias alkoi sättimään ihan urakalla kun kysyin paperit kun vielä olin baarilla töissä. Ei se nyt minun vika ole että näyttää vielä alaikäiseltä..
Ja näytetään ihan samanikäisiltä. Se ikäistään vanhemmalle, mä nuoremmalle.
ihan vaan siksi, koska huomaan kuinka se ilahduttaa kuulijaa.
Olen tässä tämänkin vuoden aikana kehunut ainakin viittä eri naista "huomattavasti ikäistään nuoremman näköiseksi" ja ilmeisesti osaan olla uskottava, kun ovat niin ilahtuneita olleet.
vain yhden nelikymppisen naisen, jota luulin noin kolmikymppiseksi, ja se johtui varmaan siitä, että nainen oli noin 150 cm pitkä. Esim. Jennifer Aniston on varmaan kaikkien mielestä hyvin säilynyt ja nuorekas nelikymppinen, mutta ei sitä silti koskaan kolmekymppiseksi luulisi kasvojen perusteella.
Kyllä ihmisistä yleensä näkee vuosimallin aika hyvin ;). Totta että pienikokoiset ovat vaikeampia!
On oikeasti olemassa ns. babyface-ihmisiä. Minä satun kuulumaan heihin.
Olen pieni ja siro, enkä pukeudu tanttamaisesti. Siis sen lisäksi, että olen babyface myös kasvoiltani. Ulkoinen olemus, iloisuus, pirteys ja reippaus saavat minut aivan varmasti (tiedän tämän) näyttäämään ikäistäni nuoremmalta 5- 10 vuotta.
N45
Toiset näyttää ikäisiltään, toiset kymmenen vuotta vanhemmilta ja toiset kymmenen vuotta nuoremmilta.
miehiä joita n 10v vanhempi nainen kiinnostaa?? Jotenkin tuntuu että aina kiinnostuneet miehet on 6-10 v nuorempia, ei siis baarissa tms vaan ihan selvin päin ja päivänvalossa:D
Koska se on ihan hirmu lihava. Ei rypyn ryppyä ja ikä 40+. Nuoret läskit näyttää ikäistään 10-20 vuotta vanhemmilta, vanhemmat läskit taas nuoremmilta.
luulin, että hän siinä 38-39v kieppeillä. Meinasin tipahtaa tuolilta kun kuulin että onkin 47v! Ja ystävä on vielä todella hoikka, joten se siitä rypistymisestä.
Mulla on työkaveri 41-v. Hauska persoona, pukeutuu trendikkäästi (mutta persoonallisesti) ja muutenkin tosi kaunis on. Meinasin pyörtyö kun kuulin oikean iän, luulin että me ollaan samanikäisiä (kolmekymppisiä). Meillä on molemmilla lapsia. Totuus on se, että aika moni nelikymppinen "tylsistyy" mieleltään ja tyyliltään. Mä haluan olla samanlainen nelikymppisenä ;)
multa kysyttiin paperit kun ostin olutta 38-vuotiaana. Niin hyvin huijasin itseäni että kaupan tätikin meni halpaan.