Puumanaisesta pointti:
Joo, puumanainen haluaa nuoremman miehen, mutta eikös se meni niinkin päin, että nuori mies haluaa kokeneemman naisen? Puumanainen tietää, kuinka mies sytytetään ja tyydytetään ihan toisella lailla, kuin pissikset. Samoin osaa ottaa oman nautintonsa.
Kommentit (9)
tärkeää kuin oma nautinto. Tulee osaamisen tunne, itsetunto kasvaa.
Itse ovat tulleet tyrkylle, ei niitä ole pitänyt iskeä.
"puumanaisten" ikäiset miehet taas haluaa nuoria naisia, koska haluavat nimenomaan opettaa niitä ja ne ovat kiinteitä ja sileitä. Joten hyvä että vanhemmille naisille kelpaa nuoret miehet.
esim. 40 vee nainen ja 33 vee mies puumanainen-nuori mies?
Kunhan se vaan on suht´ suuri, suurempi kuin mikä on kulttuurissa tavanomaista.
esim. 40 vee nainen ja 33 vee mies puumanainen-nuori mies?
Eli jos nelikymppisenä otat 25v rakastajan olet puumanainen.
Seitsemän vuoden ikäero menee melkein samaan ikäluokkaan.
Ja netissä ainakin saalistaa kyllä ne nuoret miehet puumia, eikä toistepäin niinkuin moni luulisi:D Aika epätoivoisiakin jotkut, taitaa olla enemmän noita miehiä kuin puumanaisia.
MInäkin olen ihan ihmeissäni, kun olen 40 vee ja muutaman vuoden jo saanut huomiota näiltä 30 ikäisiltä miehiltä. Tuli jo mieleen,e ttä pilaileeko ne mun kustannuksella kun tuntuu ettei nyt voi tän ikäinen kiinostaa eli 7-10 vuotta vanhempi
haluaa seksiä ihan kaikenikäisiltä- ja näköisiltä, voivat sitten sanoa, että panin nelivitosta, tai että panin kuustoistavuotiasta, tai jotain vitun läskiä, tai kaksosia jne. Suhde on aivan eri asia.
Ja netissä ainakin saalistaa kyllä ne nuoret miehet puumia, eikä toistepäin niinkuin moni luulisi:D Aika epätoivoisiakin jotkut, taitaa olla enemmän noita miehiä kuin puumanaisia.