Minua on ammuttu, puukotettu ja lyöty pesismailalla haluatko kysyä jtn?
Lisäks lyöty 2 litran kaljapulloa päähän, täysinäisiä.
Kommentit (24)
jos oli toivottavasti ei ole enää elämässäsi. rankalta kuulostaa.
jos oli toivottavasti ei ole enää elämässäsi. rankalta kuulostaa.
ap
lääkäriin, jotta poistavat luodit ja ompelevat puukotushaavan umpeen. Ehkä huominen näyttää sit jo paremmalta!
kahden litran kaljapulloja saa näin sunnuntaisin?
eikä kahden vaan yhden litran lasipulloja.
ap
eikä kahden vaan yhden litran lasipulloja.
ap
Kysyy 2.
Minä en, mä päätin että yksi pas*a ihminen ei pilaa mun loppuelämääni
Kyllä teidänlaisia aika usein tuolla sairaalan päivystyksessä näkee. Uhriksi joutuminen ei periaatteessa ole uhrin omaa syytä, mutta käytännössä silloin kun sama ihminen toistuvasti hakeutuu seuraan, jossa tulee toistuvasti kohdelluksi noin, niin patologia on ihmisen omassa persoonallisuudessa. Yleensähän taustalla on alkoholia, huumeita ja huonoa seuraa. Kuka tahansa päätyy hakatuksi, ammutuksi, puukotetuksi jne. niissä piireissä.
vai vapaa-ajalla?
yöaikaan, vai päiväaikaan?
Ovatko ne joidenkin velkojiesi tekoja?
että syy on täysin omasi?
Mun mielestä nimittäin on.
Kyllä teidänlaisia aika usein tuolla sairaalan päivystyksessä näkee. Uhriksi joutuminen ei periaatteessa ole uhrin omaa syytä, mutta käytännössä silloin kun sama ihminen toistuvasti hakeutuu seuraan, jossa tulee toistuvasti kohdelluksi noin, niin patologia on ihmisen omassa persoonallisuudessa. Yleensähän taustalla on alkoholia, huumeita ja huonoa seuraa. Kuka tahansa päätyy hakatuksi, ammutuksi, puukotetuksi jne. niissä piireissä.
Kun yleistät upeasti
Minun elämässäni oli narsistimies, joka uhkaili perhettäni, siis muitakin kuin minua ja yhteisiä lapsia. _Tuollaisesta ihmisestä eroon pääseminen vaatii, suunnittelua, kieroutta ja oikean tilanteen. Se että uhria syyllistetään on se helpoin vaihtoehto, vaikka käytätkin sanaa "periaatteessa" kuuluu perässä ISO M U T T A. Jotkut ihmiset vain hakkaavat ilman alkoholia, huumeita, ilman mitään ns. syytä, vain sen takia että katsot väärin tai sanot asian väärällä äänen painolla. Ja kun elät narsistin kanssa olet hänen omaisuutta, sinua alaistetaan, sinun elämänhalu ja omat ajatukset yritetään tuhota, sinusta tehdään syyllinen!! Jotkut meistä ovat vahvoja ja pääsevät irti toiset eivät vain pääse irti narsistin verkosta.
Jos nuo on tehty sinulle kun olet ollut alaikäinen, niin silloin olet todellakin uhri, jos taas olet aikuinen, josta on kivaa vetää pää täyteen viinaa tosi "hauskassa" jengissä, niin todellakin, valinta on omasi.
Miksi ostatte olutta noin isoissa pulloissa? Sehän ehtii aina väljähtyä ennenkuin sisältö on juotu. Paljon fiksumpaa olisi ostaa 1/3 litran pakkauksissa ja avata aina uusi kun vanha loppuu.
Jos nuo on tehty sinulle kun olet ollut alaikäinen, niin silloin olet todellakin uhri, jos taas olet aikuinen, josta on kivaa vetää pää täyteen viinaa tosi "hauskassa" jengissä, niin todellakin, valinta on omasi.
Uhri voi olla aikuinen ja missä luki että ap on ollut humalassa?
Ap taisi tosin kyllästyä jo vastailemiseen.
Totta on, että yksikin hullu lähipiirissä voi tehdä nuo kaikki, mutta on tosiasia, että suurin osa aiheuttanee noihin tilanteisiin joutumisen (jos siis useita tuollaisia ja toistuvaa) hengailemalla vaarallisissa piireissä.
hakattu metsurin saappaalla, nyrkeillä, potkittu, kuristettu ja raiskattu Mitä haluat kysyä?
ap
Ap taisi tosin kyllästyä jo vastailemiseen.
Totta on, että yksikin hullu lähipiirissä voi tehdä nuo kaikki, mutta on tosiasia, että suurin osa aiheuttanee noihin tilanteisiin joutumisen (jos siis useita tuollaisia ja toistuvaa) hengailemalla vaarallisissa piireissä.
Joka oli fyysisen ja henkisen väkivallan uhri vuosikymmeniä. Mies oli todella ulkokultainen ja kukaan ei olisi uskonut että käyttäytyy niin. Lähtöyrityksiä tällä naisella oli useita ja taas useita. Lopulta onnistui muuttamaan salaa..oli saanut oman asunnon jonne kuskasi salaa omia tavaroitaan ja hankki omia huonekaluja yms. Kun lopulta pääsi sinne karkaamaan hommasi miehelle lähestymiskiellon yms. Mutta eihän niillä mitään merkitystä ollut. Mies vaani vielä pitkään nurkissa ja lähistöllä. Onneksi naapurit ja työkaverit olivat fyysisenä tukena näissä tilanteissa.
Joka ei tällaista ole kokenut ei voi tietää millaista on elää sellaista elämää ja kuinka vaikeaa siitä irrottautua.
hakattu metsurin saappaalla, nyrkeillä, potkittu, kuristettu ja raiskattu
Mitä haluat kysyä?