Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeen jos mies menee ja ostaa Audin. En kehtaa ajella

Vierailija
12.10.2005 |

sellaisella kun kaikki tietää et ollaan ihan tavallisia ihmisiä. Minusta älytöntä et sellainen pitää saada ihan sen merkin vuoksi. Haluan auton johon kukaan ei kiinnitä isompaa huomiota, eikä mikään juppipelle auto. Millä ihmeellä käännän sen pään? Naurattaa ihmiset jotka ajaa ruosteisilla Mersuilla ja ollaan niin olevinaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Audi nyt sentään mikään juppipelleauto ole, ihan tavallinen hyvä automerkki.

Vierailija
2/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyl Audiin kehtaa mennä, BMW:stäkin tykkäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muiden mielipiteillä ei ole väliä varsinkin kun on kysymys noin naurettavasta asiasta kuin auto merkistä. Mutta jos kaipaat mielipidettäni niin minä ostaisin Audin jos saisin valita automerkin kuin automerkin.

Vierailija
4/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pienikokoiset miehet joilla huono itsetunto eikä " munaa" ostavat audin koska elämässä ei ole muutakaan saavutettu. Näiden miesten itsetunto ei anna ajella tavan Nissanilla.

Vierailija
5/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota, Ford, Opel tms.

Vierailija
6/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kuvitelmat ap:llä...*REPSIS

Vierailija
7/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut älä oo huolissas ei sun rahaton miehes kuitenkaan osta ruosteista corollaa kummempaa

Vierailija
8/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on elämässä muut asiat tärkeitä kuin auton merkki. Jääpähän rahat muuhunkin elämiseen kuin bensan ja kalliiden varaosien ostoon.

Vierailija
9/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta hintaryhmästä esimerkiksi Subaru Impreza olisi parempi!

Se on paljon vauhdikkaampi ja pienempi myös. Mutta huomaamattomampi - noh, enpä tiedä...

Vierailija
10/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei raukka itse sitä tajua...

Vierailija
11/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies jolla on pieni muna.

T. isomunaisen tojotamiehen nainen

Vierailija
12/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on toyota corolla ja vielä punaisena. :)

Ja mitä audiin tulee, niin sillä kyllä kehtaa ajaa. Mersut on sitten erikseen ;) eikä meillä ole audia. Mutta sen tiedän että on kyllä merkki parhaimmasta päästä...mitä nyt kokemusta on.

mutta makuasioista voi aina kiistellä..

Vierailija
13/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on nuorekkuus kaukana. BMW:t on jo parempia ja sporttisempia. Eikö miehes vois ostaa vaikka jotain bemaria jos pitää parempi merkki olla?

Toyotat ja Opelit on tylsiä, plääh. Mutta joku Hondakin kyllä menettelee. Entäpä Alfa Romeo?

Miehesi ei sitten ihmeemmin oo ajaja kuitenkaan, kun haluaa möhköauton, eikä vauhtiautoa?

Vierailija
14/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tasan satasen vetoa, että kun vertaa subarua ja audia, niin kyllä se subaru ne päät kääntää... :)

Vierailija
15/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mersun kaksi vuotta sitten.En olisi halunnut,koska kuvitellaan et mitä ne nut muka yrittää esittää.Mies sai kuitenkin pääni käännettyä ja olen ikionnellinen mersusta,paras ajaa millä olen koskaan ajanut,suorastaan nautintoa.Meil on ollut audi,opel,ford,peugeot,volvo.Mersu paras. Ja olen miehelleni sanonut et auton merkkiä ei koskaan vaihdeta.Ihana auto...

Vierailija
16/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei minusta nyt kuitenkaan niin hyvä,et tosissaan päätä kääntäis...??

Joten en ihan täysin tajua aloitustasi :)

Meilläkin ajellaan Toytalla :)

Vierailija
17/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimunaisena ja itsetunnottomana ääliönä, ja AP:tä sen takia idioottina kun sillä on sellainen mies. Siks ei kehtaa ajella Audilla!

Vierailija
18/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua autoa jossa liikaa elektroniikkaa, on jotenkin muutenkin jämähtynyt Ladaan.

Vierailija
19/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaisi ajella Mersulla, Bemarilla tai Volvolla...

Vierailija
20/50 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kyllä sen verran hieno auto että sanoin miehelle ettei me sit enää kehata ajella verkkarit jalassa.

Kauhee haloo täällä nousi.

Onhan audit kalliita autoja, mutta minusta jo ihan tavallisia. Eikä auto oo miehille mikään munanjatke, ne vaan kiinnostaa noita miehiä jo pienestä pitäen. Minkäs sille mahtaa! Ja jos rahaa on niin siitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan