miettii lataako tänne oikeasti kasvokuvansa... haluais nimittäin saada
arvostelua koska kukaan ei oo aikoihin sanonu kauniiks, muttei rumakskaan!
Kommentit (99)
pimppiketjuun myös kuva niin yritän olla arvaamatta mikä on sinun. Jooko?
ap
No niin, olishan se pitäny arvata :D
pimppiketjuun myös kuva niin yritän olla arvaamatta mikä on sinun. Jooko?
ap
ap
tää mun isämitro meni väärään viestiin.
toki aika imartelevasta kulmasta otettu kuva. Jopa minusta saa tuosta kulmasta kelvollisia otoksia, vaikka en ole kovin hyvännäköinen ja kaikkea muuta kuin valokuvauksellinen. (esim. kaksoisleuka katoaa). Mutta joo, en väitä kohdallasi olevan niin, ettei muista kulmista näyttäisi hyvältä. Kivan näköinen minusta.
laittaa jotain vittumaista..., mutta joku toinen hoitakoon sen tällä kertaa.
Kuva kaunis, mutta itsetunnossasi kenties parantamisen varaa?
Latas jonkun amerikkalaisen kuvan jostain yhteisöpalvelusta tai random webbisivuilta nettiin.
Toi ööö.. pitäsköhän mun julkaista lätinän on vain tarkoitus saada provo uskottavaksi.
Mutta jo ennen linkin avaamista olisin voinut sanoa, että olet blondi :)
Kuva kaunis, mutta itsetunnossasi kenties parantamisen varaa?
Mun mielestä kuvan tyttö oli kyllä nätti, muttei mikään kaunotar. Mutta JOS kyseessä on oikeasti ap, niin tarvii olla ihan mahdottoman huono itsetunto, että tarvii tuollaista ulkonäön pönkitystä. Tai sitten toinen vaihtoehto on, että ap tietää täysin hyvin itsekin olevansa nätti ja esittää vaan tuollaista "tyhmää"...
etten tiedä mitä sun kasvoissa noin erikseen kehuisin, mutta ehkä kasvojen muoto ja kaunis hymy on kauneinta sinussa.Nenäsi ja kulmakarvasi ovat myös kauniin muotoiset ja sopusuhtaiset.
Kuka oikeasti hyvän näköinen tulisi tänne pyytämään arviota ulkonäöstään. Kuva voi olla ap:n tutun tai jopa täysin tuntemattoman, mutta en usko ap:n omaksi.
et ole ruma muttet kyllä minkää yli hyvän näkönenkää.. itse tunnossasi taitaa olla vikaa... pidän itseäni paljon kauniimpana :)
laittaa jotain vittumaista..., mutta joku toinen hoitakoon sen tällä kertaa. Kuva kaunis, mutta itsetunnossasi kenties parantamisen varaa?
MUKA huomaamattas, mutta totta kyllä, että vaikka ap on nätti, mutta hiton huonolla itsetunnolla on varusteltu, jota jo aloituksessaan vihjaisi, On tainnut naida skeleen typerän miehen, vai muuten vaan jakorasianmainetta kantanut jo yläasteeelta?
En ymmärrä, miksi FIKSU ja nätti laittais naamansa tä?ne.
kaunis nuori nainen, ei pelkkä "tavallinen" koska hymyilee ja mukavan näköinen. Ehkä te naiset näette sen tavallisuuden eri lailla. Tuota itsetunnon pönkitystä vain en ymmärrä kyselyineen, liittyy nuoruuteen ehkä. Muistelen itsekin nuorena olleeni epävarma laihuuteni takia, no nyt ei enää ole siitä huolta...