Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ovat pitkän linjan opiskelijoita tai

Vierailija
28.08.2010 |

siis, jotka ovat lukeneet aivan liian pitkään ammattiin, jossa työskentelee?

Minä lukio+ amis peruslinja+ opistotason esimieskoulutus + muuntona edellinen AMK-tasolle+ ammatillisen opettajan koulutus+ nyt aloitan suorittamaan ylemmän AMK-tutkinnon.

Työkokemustakin yli 10 vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta opiskelua takana AMK-tutkintoon johon pitäis tänä syksynä lopulta valmistua. Tästä 8 vuodesta olen ollut 3 vuotta kokoaika työssä opiskelun "ohessa" ja puoli vuotta sairaslomalla. Vihaan ko. alaa ja aion vaihtaa kun lapset on tehty.

Vierailija
2/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi yliopistotutkintoa joista toisesta menossa jatko-opinnot :).Eli lukion (3v) lisäksi takana yhteensä jo 13 vuoden yliopisto-opinnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukio pohjalla.

Vierailija
4/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis 4vuotta ammattikoulua jossa siis olen suorittänut perustutkinnon kahdella erityissuuntautumisella.. amk:ssa nyt tekemässä 4,5v opintoja.. kun valmistun niin palkka tulee olemaan noin 2300e/kk vuorotyössä.. hoitoala siis kyseessä.. työkokemusta on jo useampi vuosi monipuolisista paikoista ja kaikki omalta alalta.. ikää 23v.. nyt suunnitellusti äitiyslomalla.. :)

Vierailija
5/5 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta opiskelua takana AMK-tutkintoon johon pitäis tänä syksynä lopulta valmistua. Tästä 8 vuodesta olen ollut 3 vuotta kokoaika työssä opiskelun "ohessa" ja puoli vuotta sairaslomalla. Vihaan ko. alaa ja aion vaihtaa kun lapset on tehty.

Mutta kyllä otti koville. Tsemppiä sullekin, paperit kuitenkin tärkeät. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi