Onko muita jotka ovat pitkän linjan opiskelijoita tai
siis, jotka ovat lukeneet aivan liian pitkään ammattiin, jossa työskentelee?
Minä lukio+ amis peruslinja+ opistotason esimieskoulutus + muuntona edellinen AMK-tasolle+ ammatillisen opettajan koulutus+ nyt aloitan suorittamaan ylemmän AMK-tutkinnon.
Työkokemustakin yli 10 vuotta.
Kommentit (5)
kaksi yliopistotutkintoa joista toisesta menossa jatko-opinnot :).Eli lukion (3v) lisäksi takana yhteensä jo 13 vuoden yliopisto-opinnot.
mutta siis 4vuotta ammattikoulua jossa siis olen suorittänut perustutkinnon kahdella erityissuuntautumisella.. amk:ssa nyt tekemässä 4,5v opintoja.. kun valmistun niin palkka tulee olemaan noin 2300e/kk vuorotyössä.. hoitoala siis kyseessä.. työkokemusta on jo useampi vuosi monipuolisista paikoista ja kaikki omalta alalta.. ikää 23v.. nyt suunnitellusti äitiyslomalla.. :)
8 vuotta opiskelua takana AMK-tutkintoon johon pitäis tänä syksynä lopulta valmistua. Tästä 8 vuodesta olen ollut 3 vuotta kokoaika työssä opiskelun "ohessa" ja puoli vuotta sairaslomalla. Vihaan ko. alaa ja aion vaihtaa kun lapset on tehty.
Mutta kyllä otti koville. Tsemppiä sullekin, paperit kuitenkin tärkeät. ap
8 vuotta opiskelua takana AMK-tutkintoon johon pitäis tänä syksynä lopulta valmistua. Tästä 8 vuodesta olen ollut 3 vuotta kokoaika työssä opiskelun "ohessa" ja puoli vuotta sairaslomalla. Vihaan ko. alaa ja aion vaihtaa kun lapset on tehty.