Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuhteluaineiden tuoksu vs. hajustamaton

Vierailija
28.08.2010 |

Pidin ennen hippitouhuna tätä hajustamattomien tuotteiden käyttöä ja ylistämistä ja rakastin kaikenlaisia tuoksuvia pesu- ja huuhteluaineita. Olin niin väärässä. Vaihdoin vauvantuloa odotellessa kaikki aineet hajustamattomiin ja nyt en voisi enää käyttää muita. Suorastaan ällöttää se "OMO-haju" joka tulee ihmisten vaatteista jotka käyttävät vahvasti hajustettuja huuhteluaineita ja pesuaineita. Itsellä etoo jotenkin se mitä ajatus että mitä kaikkea sillä "tuoksulla" saa peitettyä. Puhdas pyykki tuoksuu ihanan puhtaalle, ei ummehtuneen "OMO:lle".

Mitäs mieltä olette, voisitteko palata hajustettuihin te hajustamattomia käyttävät?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kavereissa on näitä "omo"-hajustettuja, ja en aina pysty edes olemaan samassa huoneessa.

Vierailija
2/4 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit ei voi kuivattaa pyykkiä samaan aikaan, kun meidän pyykit on kuivaushuoneessa. Taitavat olla hajuyliherkkiä. Mutta siltikään en tuoksuista luovu. Mä en koe pyykinpesuaineitten tuoksuja ummehtuneiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran ostan käytettyjä vaatteita, ja hajustetulla pestyt on kyllä oikeasti kamalan hajuisia. Siis varmaan ovat ihan puhtaita, mutta pesuun menee silti. ja tuntuu ettei se haju edes lähde pesuissa :(

Vierailija
4/4 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissanikaan ei käytetty koskaan hajustettuja eikä minkäänlaista huuhteluainetta. Samaa linjaa olen jatkanut omassa kodissani. Ja se aromien "sinfonia", mikä näistä ihmisistä lähtee, kun päällekkäin on pesuaine, huuhteluaine, dödö, hajuvesi, hiuslakka...yäk yäk.