Air Baltic, onko tarkka YLIKILOISTA?
Ei millään meinaa tavarat mahtua maksettuihin matkalaukkumääriin. Väkisinkin menee kilon kaks yli per laukku. Onko kellään kokemusta kuinka herkästi veloittavat ylikiloista?
Kommentit (15)
Paljon matkustaneena voin mainita, että kyseinen yhtiö on todella tarkka ylikiloista. Ennen punnitusta kannattaa olla muutama päivä syömättä ja käydä vaikka saunomassa muutamaan otteeseen. Parastahan tietysti olisi, jos alkaisitte hyvissä ajoin laihdutuskuurille koko perhe. Sori, oli pakko ;)
Paljon matkustaneena voin mainita, että kyseinen yhtiö on todella tarkka ylikiloista. Ennen punnitusta kannattaa olla muutama päivä syömättä ja käydä vaikka saunomassa muutamaan otteeseen. Parastahan tietysti olisi, jos alkaisitte hyvissä ajoin laihdutuskuurille koko perhe. Sori, oli pakko ;)
sehän se pointti 0likin, että oli niin saakelin tyhmä juttu mikä tuli mieleen, et oli pakko kirjottaa
Laita ylimääräiset kilot käsimatkatavaroihin jos mahdollista.
Yksi asiallinen vastaus tullut. Kiitos siitä.
ap
Olemme lentäneet useamman kerran vuoden sisällä Air Balticilla. Minä lähden aina siitä, että ei yhtään ylimääräistä, kun ovat tarkkoja kiloista. Kuitenkin se riippuu aina virkailijasta 2 viikkoa sitten meitä lensi 4henk. eli painoa sai olla 80kg meillä oli 82kg eikä siitä ollut mitään sanomista.Pakkausonnea ja hyvää matkaa!
Mulle ei vai mitään kiitosta,vaikka niin kirjotin, otin osaa keskusteluun, hauskuutin päivääsi, nostin aiheesi taas ekaks jotta saa näkyvyyttä ja muutenkin olin mukana "sun jutussa".
Olisko ollu parempi, että kukaan ei olis vastannu ja viestis olis jäänyt unholaan?
Voi, kiittämättömyys on näköjään yhä edelleen vaivan palkka :(
Ei kaiken tarvi aina olla asiallista. Oisit voinu vaikka kiittää vastauksista.
anteeksipyyntö ja halaus on nyt varmaan paikallaan. Anna anteeksi *hallllllaus*. Olin vähän tosikko joo, kun stressaa tuo pakkaus, mut eihän kanneta kaunaa? Kiitos kaikesta tuosta mainitsemastasi hyvästä.
ap
mä kyllä matkustan vain käsimatkatavaran kanssa, mut jos ruumaan menevät tavarat painaa liikaa niin maksat siitä
mutta selittelin, että siellä on eväät, jotka syön vielä ennen koneeseen menoa ja otan sieltä vielä takin pois..meni läpi :D
niiltä, joiden paino menee yli bmi 25.
Mulla oli viimeks kome laukkua joista kahdessa yli 2kg liikaa painoa, en joutunut maksamaan.
mutta varmasti riippuu ihan siita kuka tiskilla sattuu oleen, ikava kylla. oisko mahiksia saada vaikka pikkulaukkuun ja matkustamoon?
ainoa lentoyhtio joka varmasti aina muistaa laskuttaa on klm.
ei oo koskaan punnittu, joskus painanut jotain 10 kiloa, mut kun keveän näköisesti kantaa niin helposti menee läpi ja naisellahan saa olla myös isokäsilaukku ton 8kilon pakaasin lisäksi :)
normaalin 8kg käsimatkatavaran lisäksi?
ap
Paljon matkustaneena voin mainita, että kyseinen yhtiö on todella tarkka ylikiloista. Ennen punnitusta kannattaa olla muutama päivä syömättä ja käydä vaikka saunomassa muutamaan otteeseen. Parastahan tietysti olisi, jos alkaisitte hyvissä ajoin laihdutuskuurille koko perhe.
Sori, oli pakko ;)