Vain muotivärejä kaupoissa, miksi?
Kävin äsken shoppailemassa ja kiinnitin huomiota siihen että joka liikkeessä samat värit vaatteissa: tummaa lilaa, tummaa turkoosia, harmaata..no ei se mitään, tumma lila sopii todella hyvin vihreisiin silmiini ja vaaleisiin hiuksiini mutta ihmetyttämään jäi, nyt sitten kuljetaan kaikki naiset samanvärisissä vaatteissa ensi talvi :) muut huomanneet samaa?
Kommentit (2)
Syksyksi tulee myyntiin vain tummia ja ankeita vaatteita vaikka luulisi synkän syksyn olevan aikaa jolloin päin vastoin kaipaisi punaisia, keltaisia, sähkönsinisiä tms. värikkäitä ja kirkkaita vaatteita.
Itse ostan aina kirkaan värisiä vaatteita jos niitä vain jostakin onnistun löytämään. Ja sateenvarjoni on aina joku kirkas keltainen, punainen tai vaaleansininen.
siksihän ne on just muotivärejä, että niitä on joka paikassa. Tai siksi niitä on joka paikassa, kun ne ovat muotivärejä. Ihan miten päin vaan.
Aina se on ollut noin. Mä olen joskus ollut parikin vuotta ostamatta oikeastaan yhtään vaatetta, kun muodissa olivat värit, jotka eivät sopineet mulle. Sitten mulle sopivien värien aikaan ostan enemmän ja pärjäilen taas niillä pidempään. Tää vuosi taitaa olla taas niitä, jolloin ei paljon vaatteita osteta.