Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten humalainen miehesi käyttäytyy sua kohtaan?

Vierailija
27.08.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla kuin selvispäitenkin: halii, pussailee ja kertoo kuinka tärkeä olen =)

Vierailija
2/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehvastelee ja liioittelee ehkä hieman, on siis aika "äijänä", keksii suuria suunnitelmia, on seksuaalisesti aika aktiivinen: lähettelee koko ajan pieniä eroottisia viestejä, kertoo rakastavansa ja kehuu ulkonäköä, ehkä hieman puhuu höpöjä ja kovempaan ääneen kuin yleensä, haluaa halailla.

Ihan "söpö" on huppelissa, ja yleensä ollaan huppelissa samaan aikaan (jotkut juhlat kyseessä ja lapsi hoidossa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sempä takia en toivo hänen juovan.

Vierailija
4/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon mua rakastaa, kuika ihana olen ja on seksuaalisesti aktiivinen, mutta melkein nukahtaa kesken kaiken:) Oikein kiva ja ihana.

Mutta: kokemusta on toisesta ääripäästä ihan liikaakin (krt2). Nimittelyä, tönimistä, lyömistä, huorittelua, alistamista jne.

Siispä osaan arvostaa nykyistä ihanaa miestäni koko 42:n ikävuoden elämänkokemuksella:)

Vierailija
5/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kummitädin kanssa, pilkkasi, haukkui norsuksi, vaikka olin normaalipainoinen, ja kaiken huippuna pani jonkun paksuksi.

Baarissa oltiin joskus yhdessä ja paiskasi oman tuoppinsa pähäni, kun kuulemma nauroin hänelle kaverini kanssa, vaikka naurettiin ihan eri asialle.

No eipä haittaa, ex on ex. Nyt lahoaa viinaan ja huumeisiin asunnottomana.

Vierailija
6/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit siitä tulee yltiöromantikko :D

Vierailija
7/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vain hymyilee ja on niiiiiiiin leppoisa ja mukava :)

Ei hän koskaan ärtyisä tai riitainen ole, mutta kännissä on erityisen pihalla ja hymyilee vaan.

Tosin jos olen itse inhottava, saatan joskus harvoin saada hänetkin hermostumaan. Ollaan tosi harvoin yhdessä missään niin, että ollaan kännissä. Ja jos mies on yksin jossain, tulee yöllä kotiin enkä mä ole häntä katselemassa.

Vierailija
8/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti.

Vierailija
9/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo miten paljon mua rakastaan, tekee näin kyllä selvinpäinkin, mutta ehkä vuolaammin humalassa. Joskus äityy herkäksi, voi itkeäkin. Saattaa lauleskella mitä ei tee ikinä selvinpäin. Joskus vähän jankuttaa mutta on kaikin puolin suloinen ja hellyyttävä. Ja himokas, viimeistään seuraavana päivänä.

Vierailija
10/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on muslimi.

Vierailija
11/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn pisteen jälkeen istuskelee aika raukeana jossakin ja kertoilee harvakseltaan kaskuja, anekdootteja ja muita sattumuksia (aika hyviä sellaisia, mikä yllättää toisinaan :D). Muun aikaa naureskelee muiden jutuille, virnuilee, myhäilee ja hymähtelee. Ja kovin on läheisyydenkipeä: mun pitäisi mieluiten olla sen kainalossa paijattavana koko ajan.

Tanssiminen ja himokkuus on sitten jos on pari tuoppia vähemmän alla, mikä on ihan hyvä. ;)

Sekavaan humalaan mies juo itsensä vissiin kerran vuodessa tai kahdessa, yleensä jossain jätkien saunaillassa joten mä en ole näkemässä. Mutta kuulemma kova laulamaan, räppäämään, kaulailemaan ja selittämään.

Eli hyvä mies se on, kännissä tai ei.

Vierailija
12/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siedä humalaisia ihmisiä

Vierailija
13/13 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joko hyvin rakastava, elämä hymyilee ja kaikki on ihanaa ja ihania. Tai sitten totaalinen vastakohta, haukkuu minua ties miksi, mikään ei ole hyvin ja heiluu nyrkit pystyssä grillijonossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi