Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua välttämään HIILAREITA!

Vierailija
27.08.2010 |

En tartte pakosti ruokavalio-ohjeita (on Heikkilät hyllyssä), vaan tsemppiä.

Tosin aion jonkin verran kylläkin syödä hiilihydraattiakin, kun alan treenata (ensin laihduttuani pari kiloa...)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkilä kehottaa syömään kolme tuhtia ateriaa päivässä..ihan hyväj uttu, mutta ainakin minunlaiselle syöpölle on sopinut parhaiten kaksi tuhtia ateriaa ( yleensä salaattia, munakasta, lihaa) ja sit aamupala, välipala ja iltapala..kaikki vähähiilarisia tietty..ainut mikä tepsii mun kohalla on syyä useammin niin ettei tule nälkä..

mulla tehoaa hiilarihimoon iso kuppi luomuteetä ja loraus kermaa, tai iso kuppi tummaa kaakaota maitoon ( ei sokeria ). Vettä kannaattaa juoda PALJON, se auttaa kans..

Mä syön aamupalana: leipäjuustoa, vihreää teetä kookosrasvalla sekä VHH näkkärin leikkeeleellä, juustolla ja kurkulla.

Lounas: paaljon kaalta raasteena jonka päällä oliiviöljyä sekä omeletti jossa lihaa.

Välipalana yleensä teetä ja partaäijää jossa kermaa loraus sekä marjoja

illallinen salaattia jossa lihaa

iltapalana teetä ja VHH näkkäriä tai puuroa tai jotain VHH systeemiä...puuro ei ole VHH..

Vierailija
2/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla päänsärkyä ym. kivaa. Olo helpottuu hyvin pian ja myös näkyy kasvoista että elimistössä tapahtuu:)Kannaattaa ehdottomasti kokeilla! Itellä on ainakin kroppa kiinteytynyt kauniisti ja kasvot ja iho voivat paljon paremmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppasin vuosi sitten -4kg kuukaudessa. Ja pentele tulivat tietysti takaisin, kun aloin liikaa lipsua. Rasvan suosiminen sentään jäi päälle, mutta sokerilla ja viljoilla lihosin.. (en siis ole lihonnut yli lähtöpainon, vaikken ole vuoteen välttänyt rasvaa!

Mutta joo. Pitäis vain olla vähän enemmän itsekuria..

ap