Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa kun en saanut suutani auki lääkärissä

Vierailija
27.08.2010 |

lekuri aloitteli ompelemaan poikani haavaa ja lankasetti tippui lattialla,jolla tyynesti jatkoi hommia. Ja tämä oli yksityisellä ennenkuin joku kerkiää morkkaamaan tk.ta.

Onneksi ei mitään tulehduksen merkkejä ole havaittavissa ja likainen haava tietysti oli jo entuudestaan..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorat sanat. Ens kerralla sit!

Vierailija
2/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän huonoin provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko hammaslääkärissä?

Vierailija
4/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän huonoin provo!

Synnytyksen jälkeen kätilö ompeli epparihaavaani. Itse en silloin nähnyt enkä tajunnut asiasta tuon taivaallista, mutta tukihenkilöni (sattumalta mikrobiologi) kertoi myöhemmin, että haavaa ommellut kätilö ei noudattanut minkäänlaista hygieniaa vaan pyöritteli ompelulankoja miten sattuu, pudotteli niitä jne.

Ja kas, haava tulehtui ja parani tosi hitaasti.

Vierailija
6/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisti välillä nenänsä ja lopuksi pyyhki sillä räkäpaperilla mun käsistä ylimääräiset rasvat pois.

Vierailija
7/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta tuli mieleen kun mua ällötti kun lapseni oli perhepäivähoitajalla ja nuha-aikaan pph niisti kaikkien muksujen nenät samaan nenäliinaan. Ymmärrän toki, että vaikea se on varmaan viittä eri nenäliinaa taskussa kuljettaa ja jokaiselle omat nimikoidut pitäisi olla. Mutt silti jotenkin ällötti.

Vierailija
8/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsetti tippui lattialle, noukin sen sieltä ja jatkoin toimenpidettä. Mannet valittaa niin paljon muutenkin, että kärsiköön. Valkolaiselle olisin vaihtanut steriiliin settiin.

Itsepä ovat tämän suhtautumisen valinneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi