Mitä ajattelet perheistä, joissa katsotaan vain Maikkaria, Nelosta ja Subia?
Kommentit (24)
meilläkin katstotaan myös mainitsemiasi kanavia.
Ennen muinoin oli ihmisillä aina kolmonen kulunein, nyt on vähän enemmän kanavia katsottavana ja kaukosäätimissäkin enemmän nuolinäppylöitä. Äitini ja mummoni kotiin kun menee ja jos on tv päällä niin on AINA kolmonen päällä, se ärsytti ennen. Tuntuu, että joillain ihmisillä menee puolet tarjonnasta ohi kun ei edes tutustuta esim. ylen kanaviin.
kyyläiltyä, mitkä nappulat kaukosäätimessä ovat kuluneita.
Eli en mitään.
Niistä kyylääjistä voisin kyllä jotakin ajatella...
Ennen muinoin oli ihmisillä aina kolmonen kulunein, nyt on vähän enemmän kanavia katsottavana ja kaukosäätimissäkin enemmän nuolinäppylöitä. Äitini ja mummoni kotiin kun menee ja jos on tv päällä niin on AINA kolmonen päällä, se ärsytti ennen. Tuntuu, että joillain ihmisillä menee puolet tarjonnasta ohi kun ei edes tutustuta esim. ylen kanaviin.
jos joiltakin MUILTA menee ohi tarjonta, joka MINUA kiinnostaa!
ajattelen, ettei ole aikaa tuijottaa telkkaria kaiket päivät. Ainoastaan sarjoja ja elokuvia 21 jälkeen.
noilta tulee hyviä ohjelmia ja ovat vähän nuorekkaampia kanavia kuin yle. Ärsyttää nämä yle ja etenkin teema-ihmiset, joiden mielestä on junttia katsoa kaupallisia kanavia. Itse pitkästyn kuoliaaksi jos joudun katsomaan teemaa minuuttia kauempaa. Koskaan en ole sieltä nähnyt mitään kiinnostavaa, alle 100v. dokkaria.
Jos katsovat televisiota koko ajan, niin se on sääli.
Jos taas katsovat vain yhden ohjelman päivässä, niin ei kai kanavalla väliä.
Minä en seuraa kuin Frasier-uusintoja ja pian alkavaa Greyn Anatomiaa. Molemmat Nelosen sarjoja, mutta mitään muuta en katsokaan. Mitä ajatella naisesta, joka katsoo vain yhtä televisiosarjaa? :D
hirveän aggressiivista palautetta saa. Minäkin kirjoitin kaukosäätimen kuluneista napeista ja johan sekin on kyyläilyä. Huoh, en niitä ole mennyt erikseen katsomaan vaan olen ollut ihan kunnolla kylässä ja olohuoneessa istumassa ja varmaan ihan itsekin sitä kaukoa käyttänyt, tsiisus.
pitäisikö heistä ajatella jotain erityistä? Ovatko mielestäsi huonompia vain parempia kuin Teemaa ja FST:tä katsovat? Vai pitääkö katsoa pelkkiä jenkkileffoja kaapelista?
Myös joitain erikoisempia kanavia myös, mutta EI Ylen kanavia ellein ole Euroviisut tai jotain isoja urheilukisoja siellä. Enemmän ihmettelen yhtä työkaveriani (40v nainen) joka ei koskaan katso mitään muuta kuin TV1-Tv2 kanavia. AIVAN pudonnut nykymenosta kun ei tiedä yhtäkään ohjelmaa muilta kuin noilta mummokanavilta.
kanavia. Ja pitkästyn itse kuoliaaksi jos katson noita hömppäkanavia. Leffoja tulee joskus hyviä mutta suurin osa tarjonnasta sarjoissa ja leffoissa samaa amerikkalaista huttua. Sarjat vaihtuu mutta kaava on aina sama. Monesti vaan sattumalta katson että mistäs nyt tulee kiinnostavinta ohjelmaa ja Teemalle usein päätyy.
Sori nyt, mutta kyllä se on junttia, samaan tapaan jos lehdistä lukee vaan Seiskaa, Iltistä tms. Kertoo se jotain ihmisen ajatusmaailmasta jos jaksaa katsoa päivästä toiseen huttuviihdettä mikä ei anna mitään uutta, minusta ainakin niiiin kyllästyttävää. Eikä kaipaa edes muuta. Itseäni kiinnostaa monet asiat mitä maailmassa tapahtuu ja on tapahtunut ja avartaa omaa maailmankuvaa. Se piristää henkisesti. Joku muotin mukaan käsikirjoitettu huonosti näytelty jenkkisoopa ei itselleni anna mitään, kyllä sellaista joskus katsoo mutta sitä en itse ymmärrä että joku ei haluakaan katsoa mitään muuta kuin kevyttä viihdettä.
noilta tulee hyviä ohjelmia ja ovat vähän nuorekkaampia kanavia kuin yle. Ärsyttää nämä yle ja etenkin teema-ihmiset, joiden mielestä on junttia katsoa kaupallisia kanavia. Itse pitkästyn kuoliaaksi jos joudun katsomaan teemaa minuuttia kauempaa. Koskaan en ole sieltä nähnyt mitään kiinnostavaa, alle 100v. dokkaria.
En avarra maailmankuvaani tv:n vaan kirjallisuuden, internetin ja lehtien avulla. Elokuvat ja dokumentit kiinnostavat, niitäkin seuraan enimmäkseen muualta kuin tv- kanavilta.
Tv: tä katson keskimäärin viitisen tuntia viikossa, kanava on yleensä nelonen. Teemalta tuli ennen hyvää ohjelmaa, mutta ei tällä hetkellä mitään kiinnostavaa. Kun urheilu, humppa tai maaseutumeininki ei kiinnosta tv2: lla ei ole mitään tarjottavaa. Mtv3:n tarjonta on Housea lukuunottamatta tympeää.
Lisäksi luulen että ovat kouluttamattomia -> eivät oikein osaa ajatella omilla aivoilla.
eniten Jimiä ja Ylen Teemaa, niistä muuten tulee aika samantyyppisiä ohjelmia, vaikka moni kriitikko ei näytä tätä huomanneen...
No joo toki muutakin saa katsoa, jos haluaa, mutta ketään ei kiinnosta se roska.
meillä kun 25:lla. Teemaa ja Jimiä pääosin. Kyllä muitakin, mutta esim mtv3:n tai 4:n sarjat ei jaksa kiinnostaa. Poikkeuksena ehkä Amazing race..
Aiemmin katsoin joitain brittisarjoja tai HBO:n ja Bruckheimerin sarjoja sekä uutisia yhteensä noin 6 tuntia viikossa. Nyt en enää jaksa istua passiivisena tuijottamassa telkkaria johonkin määrättyyn aikaan.
Mainoskanavilla alkoi ärsyttää uudet mainoskatkot, jotka pilkkoivat ohjelmat liian moneen osaan. Ylen kanavilla taas ärsytti suunnattomasti ohjelmien piilottelu, lähetysaikojen salailu ja mielivaltainen muuttelu. Ylehän ei mainosta tulevia ohjelmiaan muualla kuin omilla kanavillaan, joka tarkoittaa sitä, että Yle pitäisi olla auki yötä päivää pysyäkseen kärryillä tulevasta ohjelmistosta ja vaihtelevista lähetysajoista.
Nykyään luen uutiset aamulla lehdestä ja päivällä netistä. Jos joku sarja kiinnostaa, niin joko lataan sen netistä tai lainaan vuokraamosta. Mieluiten kuitenkin luen lehtiä tai kirjoja, surffaan netissä tai käyn leffassa. Telkkari (ja radio samoin) on aika out minusta.
Telkkarintuijottajat kanavasta riippumatta ovat ehkä vain hieman passiivisia tai sitten haluavat heittää illaksi aivot narikkaan ja vain vastaanottaa jotain viihdettä.
Katson romanttisen komedian n.2vkon välein, miten nyt sattuu niitä tulemaan, ja ne tulevat usein juuri noilta kanavilta. En siis katso muuten telkkaria juuri ollenkaan. Uutiset luen lehdestä ja netistä. Miten se määrittää minut ihmisenä ? Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia.