Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla viimemetrien odottajilla samaa ongelmaa?

Vierailija
26.08.2010 |

Tämä tuntuu välillä niin toivottamalta vain yhden asian takia: mulla ei tule kakka kunnolla ulos :(

Aivan mahdottoman noloa, mutta totta: ei ummeta, suoli toimii normaalisti - mutta kakka ei vaan pääse tulemaan ulos kuin pieninä nököinä, koska vauvan pää painaa jo niin paljon ja alas.

Just tänään neuvolassa terveydenhoitaja sanoi, että vauva on jo ihan alhaalla, täysin asemissa. Ollut näin jo pari viikkoa, vielä kuitenkin laskettuun aikaan aikaa 3 viikkoa.

En mä edes kaipaa neuvoja, ei kai tähän ole, mutta onhan jollain sama vaiva, ärsyttää todella, kun koko ajan vessahätä ja ei vaan saa punkattua ulos!

Mietin jo, koetanko seuraavalla kerralla seisaaltani, tulisko sitten...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luumupuu suoltaa nyt päivittäin kasan ihanan makeita keltaisia luumuja! Itsellänikin h-hetki lähenee ja oon varmuuden vuoksi syönyt päivittäin luumuja. Ihan hyvin toimii suoli :)

Vierailija
2/5 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolihuuhtelu? En ole itse kokeillut, mutta voisin kuvitella, että auttais.

Toivottavasti synnytys menee hyvin :) Mulla jo lapsiluku täynnä (3) ja toisaalta kaipaan ja toisaalta taas en noita loppuraskauden vaivoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka on kuin koiran kuivamuonaa, sellaisia pieniä kovia kikkareita.

Mulla auttoi suolihuuhtelu. Laitoin käsisuihkun (bideen) hiljaiselle ja lämmintä vettä. Painoin suihkun peräaukkoa vasten niin, että vettä meni hieman suoleen. En siis mitenkään änkenyt suihkupäätä suoleen tietenkään.

Tuolla keinolla sain pahimmat kikkareet liikkeelle ja olo helpotti heti.

Vierailija
4/5 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autoin joskus emättimen puolelta etusormella painamalla kakkaa ulos.

Vierailija
5/5 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota levolaccia joka päivä.

Hei ja muuten kokeile niitä kakan pehmittäjiä,sellasia kuten mikrolax jos saa siis käyttää raskauden aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi