Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Kulinaristi naiseet nielee
26.08.2010 |
Minulla ei ole mitään hirveän laajaa otantaa, kyse yhdeksästä naisesta.
Kokemukseni on seuraava, naiset jotka ovat tykänneet niellä, (tai ainakin ovat sen vaikutelman antaneet) ovat olleet
myös erittäin suuria hyvän ruuan ystäviä ja innokkaita maistamaan uusia ruokia .
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia vai onko tämä ollut sattumaa?
Naiset osaakin arvioida itsensä ovatka innokkaita maistamaan jännittäviä ruokia ja parhaiten tietävät suhtautumisensa nielemiseen.
Onko naisilla havaintoa muuten miehistä, korreloiko myös toisin päin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
minä kyllä tykkään maistella erilaisia ruokia, ulkomailla käydessäkin haluan tutustua ruokakulttuuriin.
Mutta siitä nielemisestä, niin en kyllä ota lastia suuhuni keneltä tahansa. Nieleminen ja yleensäkin suuhun laukeaminen on minulle sellaisia asioita jotka tapahtuu vain sellaisen ihmisen kanssa jota rakastan.
Ennen kuin tapasin mieheni en siis niellyt koskaan (sänkykumppaneita ollut 30) vaikka aina olen ollut kova ottamaan suihin, muutamia kertoja olen suuhun antanut laueta hieman vastahakoisesti.
Mutta nyt mieheni kanssa otan lastin suuhun ja nielen. Ja mikä tärkeintä, nautin siitä!(:
Luulen että naiset jotka nielevät ovat avarakatseisia ja valmiita kokeilemaan kaikkea uutta, ihan noin niinkuin muutenkin kuin vain ruokapuolella. Minä ainakin.