HYVÄ silmälääkäri H:gissä? Lisäksi saisi olla mukava. En kestä nuiveloita. Oikeammin pelkään
aina lääkäriin menoa.
Olisi pakko mennä silmälääkäriin kun en enää näe lukea. Huoltoasemalasien tehot eivät enää riitä.
Kommentit (30)
joten aikaa voi joutua odottamaan pitkällekin.
Eiköhän nyt kuka tahansa kelpaa, jolle vaan saat ajan.
Mä en tajua tällaisia ihmisiä. Eihän sinne lääkäriin sosieteeraamaan mennä vaan hakemaan vaivaan apua:-O
Ainoa miinus oli se, että hän haukkui minut koska en ollut hankkinut laseja aiemmin. Olin kuulema ollut lähes hengenvaarallinen kuski joka ei saa ajaa ilman silmälaseja, ja ihmetteli vielä kuinka näen ajaa pimeässä. Niin, sain kaukolasit vahvuudella 1.5. Uskoisin, että liikenteessä on huomattavasti minua sokeampiakin kuskeja liikkeellä, ja vielä melko paljon.
Haluan että silmäni tutkitaan kunnolla. Eikä vain lykätä silmälasireseptiä kouraan.
Kiitos myös Mäkitie-nimestä.
t. ap
joten aikaa voi joutua odottamaan pitkällekin.
Eiköhän nyt kuka tahansa kelpaa, jolle vaan saat ajan.
Mä en tajua tällaisia ihmisiä. Eihän sinne lääkäriin sosieteeraamaan mennä vaan hakemaan vaivaan apua:-O
Anna meidän muiden valita itselleme hyvät mutta myös mukavat lääkärit!
Perinteisesti nuiva tarkoittaa ylipäätänsä jotain kielteistä, tylyä ja/tai kylmää.
Nuivelo on nuiva ihminen.
liisa lähteenoja? terveisin;se mäkitietä ehdottanut,mäkitietä löytyy 2 lääkäriä isä ja poika :)
Oikeasti hirveän suurta eroa ei ole silmälääkäreillä, mutta sensijaan niissä paikoissa missä silmälääkärit ottavat vastaan on tosi suuria eroja. Monet hyvät silmälääkärit joutuvat ottamaan vastaan aataminaikuisilla laitteilla jossain silmälasiliikkeen takahuoneessa. Tätä vastustamaan perustettiin tuohon Selloon ihan silmäsairaala, joka on ehkä reilun vuoden vanha ja siellä on tosi hyvät laitteet ja hyvät lääkärit. Vastaava löytyy myös Helsingin puolelta. Itse kävin sellaisella miehellä, jonka sukunimi alkaa kahdella konsonantilla ja tykkäsin ;-)
"sukunimi alkaa kahdella konsonantilla..."
Täytyy mennä googleen.
Mulla paras paikka sijainniltaan olisi Töölö tai sitten keskusta.
En kyllä mihinkään silmälasiliikkeen takahuoneeseen ajatellutkaan mennä. ;-D
t. ap kiittää :-)
työskentelen silmälasiliikkeen takahuoneessa. Siellä on tarvittavat välineet täydellisen tutkimuksen tekemiseen, muuten ei voi silmälääkäri siellä vastaanottoa pitää. Eri asia sitten mainitut sairaalat, joissa tehdään silmänpohjakuvauksia yms, sellaisiin annetaan lähete erikseen (siis myös sieltä sairaalasta)
Kyseinen konsonanttilääkäri on kallis, hiukka ylimielinen, mutta osaa asiansa. Ottaa myös lapsipotilaita, joten myös kärsivällinen-
Tämä on mielenkiintoinen ketju. Lisää hyviä silmälääkäreitä. Minäkin olen sellaista vailla. Millainen tämä Mäkitie on?
Ei ap mutta sokea kuin kana.
Mulla itselläni on diabeteksen aiheuttamia silmävaivoja, mutta niiden tiimoilta mua hoitaneen mukavan lääkärin aikaa ei varmaan kannata tuhlata sun lasien voimakkuuden määrittämiseen ja rutiinitutkimusten tekemiseen.
Olen käynyt Makkaratalon kupeessa olevassa Helsingin silmäsairaalassa / silmälääkärikeskuksessa. Pyydä vaikka lääkäri joka hoitaa myös lapsipotilaita.
Mielestäni hyvä lääkäri paneutuu huolella joka potilaaseen.
Voihan ap:lla olla jokin piilevä silmäsairaus joka tekee hänestä sinunkin lääkärille riittävän mielenkiintoisen potilaan.
Omaa poikaani olen käyttänyt Tapio Ihanamäellä. Sympaattinen lääkäri.
ei mikään ihmissuhde!
Sllmälääkärissä ei satu.
Voit olla lapsellinen ja tehdä itse itsellesi asiasta vaikean tai voit soittaa jollekin lääkäriasemalle ja tilata ajan.
Oli oikein mukava, ottaa vastaan ainakin Helsingin Lääkärikeskuksessa.
Haluan että silmäni tutkitaan kunnolla. Eikä vain lykätä silmälasireseptiä kouraan.
Kiitos myös Mäkitie-nimestä.
t. ap