Mistä lastenhoitaja ? PIKAISESTI
Miehen kanssa erosin ja palasin kotikonnuilleni Pohjois-karjalaan. Toistaiseksi kirjani on vielä muualla koska minulla ei ole omaa kämppää ja tällä hetkellä olen lapsen kanssa äitini luona. Nyt minulle tarjottiin kolmen viikon työpätkää joka alkaisi jo maanantaina ja pitäisi huomiseen mennessä ilmoittaa otanko paikan vastaan..
Mistä saisin nopeasti luotettavan hoitajan 8 kk:den ikäiselle?
Ja mitään tunti taksaa 8 e/tunti ei ole mitään järkeä ottaa koska se on melkeinpä yhtä tyhjän kanssa onko töissä vain ei.. KIITOS
Kommentit (5)
ja onko se nyt huono asia että töitä on luvassa? Äippälomakin loppuu perjantaina.
hoitajaa noin lyhyellä varoitusajalla ja juuri mitään ei saisi maksaakaan. Ei millään pahalla!
varmaan pystyt itsekkin kuvittelemaan jos oma tuntipalkka on jotain 10 euron luokkaa ja lapsenhoitaja maksaa 8 euroa tunti niin siinä voi vaan miettiä onko kannattavaa vain ei.. kyllä sellaisen könttäsumman n. 120 euroa toki pystyn maksamaan mitä päivähoito yleensä maksaa.
voi olla, että sieltä löytyy joku paikka tai mahdollisuus ostopalvelusopimuksen saamiseen jollekin pphlle.
Kunnallinen täysihoitomaksu on 250 e/kk.
Ymmärrät ehkä, että maksamasi summa ei kata kustannuksia. Näin ollen se ei riitä kenellekään palkaksi. Edes kertaa neljä, jonka verran saa lapsia olla hoidossa.
Tosin olen 99% varma, että tämä on provo.