Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PO. P:in talvihaalarin koot - vai mikä sirolle 1-v:lle?

25.08.2010 |

Meillä on pieni tyttö, joka täyttää syyskuussa vuoden. Nyt 11 kk iässä mitat ovat 72,7 cm ja n. 8 kg eli lyhyt ja siro lapsi on kyseessä.

Kumman koon PO. P:in talvihaalareista ottaisitte, 74:n vai 80:n? Tuon kävelyn takia haalarin pitäisi olla sopiva eikä jalkojen alla roikkuva säkki. :)

Vai onko muita ehdotuksia? Kosteussuojattu haalari pitäisi olla ja mieluiten ei vaaleanpunainen. Ajattelin etsiä käytettyä haalaria huutiksesta tms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tämän syksyn mallistosta on mielestäni siro, koko 80 kinnasi meidän 73 cm tytöllä, koska hän aika pullea:) Paitsi kovin pitkäraajaiselle ei hyvä, tuossa oli hihat just sopivat sovitushetkellä eli olisivat heti jääneet lyhkäsiksi. Jos etsit käytettyä en osaa sanoa ovatko koot yhtäpitäviä eri vuosien mallistojen välillä.

Vierailija
2/2 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on lokakuussa syntynyt ja vain hiukan isompi eli samaa pulmaa olen pohtinut. Myyjät on suositellu hoikalle reiman "isojen lasten" mallia (eli ei babya) kun siinä saa vyötäröä kiristettyä. Tosin en yhtään 80cm ole niitä nähnyt (alkaa siitä koosta) joten en ole päässyt sovittamaan. 74cm reiman välikausihaalari tuona baby-mallina on aivan säkki tytön päällä. Molon haalarissa sama juttu, ois kuulemma kapea malli muttei ollut 80cm enää jäljellä siellä missä kyselin.

Po.pilla sovitin tällä viikolla 80cm toppahaalaria ja se ei päällä näyttänyt juuri äp:n haalaria suuremmalta! Eli olisin itse valinnut 86cm, joka sekään ei näyttänyt aivan tolkuttoman isolta ottaen huomioon että ennen lumen tuloa ehtii vielä kasvaa jonkin verran (nyt ehkä 74cm pituutta). Toki makuasia mutta itse haluan puvun joka menisi koko talven. Kandee siis käydä sovittaa liikkeessä vaikka netistä ostaisikin.

lisäys: bongasinpa kirppikseltä tuon reiman vyötärökiristyksellä koossa 80cm ja ei ole turhan suuri/pussita lapsen päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla