Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nää voi-ihmiset joku uusi uskontoryhmittymä?

Vierailija
25.08.2010 |

Tätä palstaa lukiessa saa sen käsityksen että uusi uskonto on Suomeen syntynyt. Voi-liha-laardi uskonto joka tuo elämään jotain sisältöä vai mitä? =DD

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja (lähes) ikuisen elämän, ihan niin kuin kaikki muutkin uskonnot.

Vierailija
2/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurannut. Kaikki muu on Belsepuupista... Mitäköhän tapahtuu kun ääri-islamisti ja karppi tekee lapsia, millainen tästä maailmasta tuleekaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun argumentit itse asiasta loppuvat ja väittelijä jää alakynteen, niin sitten aletaan haukkua vastapuolen persoonaa.

Tätä kutsutaan hienommin ad hominem -argumentiksi, joka on oikeastaan argumenttivirhe, jollaisen esittäjä on lopullisesti hävinnyt väittelyn.

Vierailija
4/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun argumentit itse asiasta loppuvat ja väittelijä jää alakynteen, niin sitten aletaan haukkua vastapuolen persoonaa.

Tätä kutsutaan hienommin ad hominem -argumentiksi, joka on oikeastaan argumenttivirhe, jollaisen esittäjä on lopullisesti hävinnyt väittelyn.

Ihmettelen vain miten ruoka voi herättää noin paljon intohimoja, lähinnä siitä, että miten pitäisi syödä. Itse syön kaikkea ja rakastan ruoanlaittoa ja minua ei tippa margariinia tai sokeria tapa ;)

Vierailija
5/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurannut. Kaikki muu on Belsepuupista... Mitäköhän tapahtuu kun ääri-islamisti ja karppi tekee lapsia, millainen tästä maailmasta tuleekaan??

Argumentit ei ainakaan minulta ole loppuneet, mutta on ikävää ja yksipuolista väitellä hihhuleiden kanssa, jotka ovat totaalisen vakuuttuneita omasta oikeassaolostaan. Pätee sekä uskontoon että ruokavalioon.

En vaan jaksa sellaista mouhkaamista ja vouhkaamista. Aivan turhaa ja älytöntä. Ovatkohan nämä hihhulit kovin nuoria ja siksi niin ehdottomia? Toisaalta kai kaikki käännynnäiset ovat aina yli-innokkaita iästä riippumatta.

Vierailija
7/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tietäisi, ettei margariinilla saa hyvää. Eron huomaa, kun tietää miltä voilla tehty maistuu.

Ja vaikkei 3/5 ole osallistunut yhteenkään ketjuun, hän silti sujuvasti rinnastaa karpit islamisteihin. Jos se ei ole ad hominem, niin mikä on.

Ugh.

Vierailija
8/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tietäisi, ettei margariinilla saa hyvää. Eron huomaa, kun tietää miltä voilla tehty maistuu.

Ja vaikkei 3/5 ole osallistunut yhteenkään ketjuun, hän silti sujuvasti rinnastaa karpit islamisteihin. Jos se ei ole ad hominem, niin mikä on.

Ugh.

ja margariinillakin saa hyvää, ihan itse olen pikkukätösin kokkaillut ja hvyää oli. Voitakin käytän toisinaan.

Se 3

Vierailija
9/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tietäisi, ettei margariinilla saa hyvää. Eron huomaa, kun tietää miltä voilla tehty maistuu. Ja vaikkei 3/5 ole osallistunut yhteenkään ketjuun, hän silti sujuvasti rinnastaa karpit islamisteihin. Jos se ei ole ad hominem, niin mikä on. Ugh.

Ei se, kuka on "oikeassa" ruokavalioasiassa. Minä en ole osallistunut yhteenkään ruokaketjuun siksi, koska kaikenlainen äärivouhkaaminen on niin vastenmielistä ja puusilmäistä. Joskus luen niitä, mutta minulle tulee niistä vauhkoamisista vain jotenkin kyllästynyt olo.

Tässä ketjussa puretaan siis tuota ihmetystä ja vastenmielisyyttä hihhulointia kohtaan. On ihan sama, mistä asiasta hihhuloidaan, se ei ole se pointti. Ymmärrätkö eron?

T: Se joka repesi islamistikommentille, koska se kuvasi hihhuloinnin tasoa niin hyvin

Vierailija
10/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja margariinillakin saa hyvää, ihan itse olen pikkukätösin kokkaillut ja hvyää oli. Voitakin käytän toisinaan. Se 3

Ei se pelkkä maku, kyllä ruoan on syytä olla tereeellistä ja sellaista josta saa energiaa sekä riittävästi pavinteita ja vitamiinejä.

Vierailija
11/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän voita, koska se on paitsi tarveellistä, myös hyvää.

Vierailija
12/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja margariinillakin saa hyvää, ihan itse olen pikkukätösin kokkaillut ja hvyää oli. Voitakin käytän toisinaan. Se 3

Ei se pelkkä maku, kyllä ruoan on syytä olla tereeellistä ja sellaista josta saa energiaa sekä riittävästi pavinteita ja vitamiinejä.

ja epäterveellistä enkä ole huomannut elämänlaatuni siitä huononevan. Huomaatko omasta viestistäsi mitään mikä liittyisi siihen fanaattiseen hihhulointiin?

Vierailija
13/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epäterveellistä enkä ole huomannut elämänlaatuni siitä huononevan. Huomaatko omasta viestistäsi mitään mikä liittyisi siihen fanaattiseen hihhulointiin?

En huomaa, varsinkin kun korjaan, että minun mielestäni ruoan on syytä olla jne. Miksi kukaan tarkoituksella syö ruoka-aineita, jotka saattavat olla vahingollisia terveydelle? Tarkoitan kun mainitset syöväsi epäterveellisiä ruokia?

Vierailija
14/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän että nää viimeaikaiset karppaajien kommentit on olleet juurikin fanaattisia, ei ymmärretä sitä että terveys on monen asian summa joka ei siitä hätkähdä jos joskus käyttää sokeria, pastaa, riisiä ym. Uskosin että nää fanaattiset karppaajat hakee tästä ruokauskonnostaan jotain selkeyttä elämäänsä, vähän niinkuin uskonnoistakin haetaan, merkitystä elämälle. Mutta pointti vois olla myös se että nauttisi elämästä kohtuudella, miksi pitää kieltäytyä kokonaan? Onko karppaajan todellinen ongelma se että jos on hän ottaa vähän pastaa, sitä meneekin sitten jo kattilallinen himoon.? Vertaa absolutisti, joka ei uskalla ottaa viinaa yhtään kun muuten sortuu juopottelemaan urakalla.

Vierailija
15/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekä voita että margariinia voi syödä kun ei vedä liikaa. Kaikkea kohtuudella!

Vierailija
16/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskosin että nää fanaattiset karppaajat hakee tästä ruokauskonnostaan jotain selkeyttä elämäänsä, vähän niinkuin uskonnoistakin haetaan, merkitystä elämälle.

ja mustavalkoinen oppi, siitä tulee se kuva että nyt kaikki muuttuu laakista hienoksi ja hyväksi ja kaikki ongelmat katoaa. Oikeasti sen jälkeen kun ihminen on ruvennut syömään sen puoli kiloa kasviksia päivässä, on melko sama mitä muuta syö, terveellisen ruoan raameissa. Eli pullat ja karkit pois, ihan niin kuin virallisterveellinenkin toivoo, puoli kiloa kasvista, kuten virallisterveellinen toivoo, ja se mitä sen lisäksi tekee on melko lailla se ja sama.

Kylänmies veti kaksin käsin viinaa ja söi surkeasti, oli hirveän ylipainoinen ja niin vaan kohta täyttää 70. Pelasti itsensä lopettamalla viinan kittaamisen joku 10-15 vuotta sitten. Ylipainoa toki on vielä varmaan 40 kg. Että näin. Ylen ohjelmassa Rakel mikäsenytoli, todella ylipainoinen, sai eliniänodottensa nousemaan jostain melkein 90 vuodesta yli 90, kun suunniteltiin elämäntapamuutokset. Eli taatusti on huonoa hiilaria syöty, mutta silti hänelläkin eliniänodote huiteli yhdeksääkymmentä, kun ei polttanut eikä juonut. Lillukanvarsia, sanon minä.

Vierailija
17/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska kohtuudella käytettynä epäterveellisiäkin juttuja voi syödä ilman että niistä olisi haittaa ellei satu olemana juuri sille epäterveelliselle allerginen tms.

Miksi kukaan tarkoituksella syö ruoka-aineita, jotka saattavat olla vahingollisia terveydelle? Tarkoitan kun mainitset syöväsi epäterveellisiä ruokia?

Vierailija
18/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviöljyjä ja kermaa :) Luomulaatuista ja hyvää maultaan. Ruoanlaittoon sitten luomukirnuvoita ja rypsiöljyä, nam.

Vierailija
19/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistetty olkoon kerma ja voi, jotka uuden elämän luoksemme toi! Miksi etsiä Graalin maljaa tai nuoruuden lähteeseen kurkit, haet vain kaupasta voipurkit.

Vierailija
20/22 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kun muutamia työkavereita katselee, niin melkoiselta uskonnolta se touhu vaikuttaa =o

Osa on laihtunut voi-liha-laardi-uskontosa avulla. Joillakin paino on tullut takaisin lisäkilojen kera, ei kuitenkaan kaikilla.

Muuten ovat ihan kivoja tyyppejä, mutta enää en halua lähteä samassa porukassa syömään .. niiden uskontovivahteiden takia :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä