olen yrittänyt etsiä hyväkuntoisia pojan (120cm) vaatteita,
mutta se on toivotonta. Monella lapsella olleita,värinsä menettäneitä,saumat kiertää,polvet paikkailtu,reikiä helmassa,hihansuut pinttyneessä liassa,värit kamalaa kulunutta harmaata ja ruskeaa ym,mä en tajua!
Meillä on 3 poikaa ja vaatteet ovat ihan priimoja käytön jälkeen (vain yksi käyttää kun ikäerot niin suuria). Ostan ihan tavallisia vaatteita ja lapset leikkivät ihan tavallisia leikkejä,sekä sisällä että ulkona,mutta mistä ihmeestä löytäisin sellaisia käytettyinä?
Kommentit (24)
Asiaa pahentaa vielä se, että emme asu Helsingissä ja täällä on 3 itsepalvelukirppistä, muutama SPR- ja Lähetystorikirppis sekä satunnaisia MLL kirppiksiä eri alueilla.
En ehdi ihan hulluna kiertämään noita kirppiksiä, mutta käyn kuitenkin suht säännöllisesti.
Isoimman itsepalvelukirppiksen ovat näemmä vallanneet jotkut trokaajat, samat kamat viikosta ja vuodesta toiseen kaamealla ylihinnalla ja sitten viikkomyyjien pöydät ahdettu niin täyteen kamaa ettei tee mieli edes penkoa, varsinkin kun jo päällimmäiset oikein kirkuvat nukkaantumista ja harmaantumista.
Uudehkolla lastentarvikekirppiksellä on kamppeiden laatuun nähden aikamoisen kovat hinnat: Polvista puhki oleva haalari tyyliin 10 e ja poikkeuksetta käyttövaatteet aivan kauheassa kunnossa.
Mitä noihin merkkivaatteisiin tulee, niin olen joo valmis maksamaan uudenveroisesta merkkivaatteesta ihan kunnon hinnan, mutta haalistunut Gantin paita ei ole penniäkään enemmän arvoinen kuin haalistunut Lindexin paita.
Huutiksessakin olen monta kertaa pettynyt, kun kuvassa ihan ok:n näköinen vaate on luonnossa harmaaksi värjäytynyt. Ihan sama onko se mikä Ralph Lauren tahansa, en käytä värjääntyneitä vaatteita.
Hei
Minkähänlaisia vaatteita olisit myymässä? Itsellä olisi tuon kokoinen poika ja vaikka aika hyvin kaikenlaista on jo tullut kaappiin ostettua, jotain tarpeellista voisi vielä varmaan löytyä.
Missä päin asut? Mietin postikulujen kannalta, olisi helpompaa jos pääsisi hakemaan. Itse asun Järvenpäässä.
oletko käynyt Pikku-Huopalahdessa Tamine-lastenkirppiksellä? Juuri eilen kävin ja siellä oli ainakin remun ja greenhillin hyväkuntoiset vk-haalarit (10e?) joita itse katsoin mutta koko meille vielä liian iso. Todella paljon näytti tavaraa olevan eli poikkea jos liikut siellä päin.
on valmiita roskiin, kun jäävät pieneksi. Eli tuohon 116cm saakka ovat olleet hyvin kierrätettäviä, mutta sitten tuo kokoluokka 122 eteenpäin, niin ei mitään toivoa: polvet puhki muutamassa päivässä, paidat virttyy (niitä venytellään jatkuvasti), repeämiä siellä täällä ja tahroja jotka eivät lähde millään irti: tussia yms.
Meidän pojat on kyllä kiistatta aika meneviä: futista, sählyä asfaltilla, puihin kiipeilyä yms koko ajan, joten ei sellaisia peltipöksyjä ole keksittykään, että ne sen kestäsivät kolmea kierrosta.