Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva syntymäpäivä :(

Vierailija
24.08.2010 |

Mies ei hoitanut lapsia, vaan päätti sitten juuri tänään tehdä töiden jälkeen kotitöitä, vaikka normaalisti tekee niitä lähinnä viikonloppuisin.

Veli ei soittanut onnitteluja, saatika tullut käymään.

Äidistä ei ole kuulut vuosikausiin mitään.

Isä lähetti onnittelukortin välissä 200€ rahaa (vaikka olen sanonut, että en tarvitse, sillä olen töissä käyvä aikuinen).

No sain mä kortin mieheltä. Olisin vaan halunnut, et tänään mä olisin saanut levätä sohvalla ja syödä rauhassa jonkun muun mulle valmistamaa ruokaa. Itsesääliä ehkä, mutta ei kyllä tunnu siltä, et olisin kovin rakastettu. Harmittaa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä valitat, kun miehes tekee kotitöitä ja saat lahjaksi 200€?

Jo olet kiittämätön paska, ei ihme ettei sua ton enempää rakasteta.

Vierailija
2/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hassua, että olisin halunnut rahan sijasta aikaa perheeni kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas mun syntymäpäivä oli ja meni. Mitä väliä tuollaisilla näin aikuisena?

Ainakin minä pyrin nauttimaan elämästäni joka päivä, ja jos tänään ei onnistu, niin sitten huomenna. :)

Mutta onnea nyt sulle täältä: Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea av-mamma! Paljon onnea vaan!

Helpottiko? ;)

Vierailija
4/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, kuten ei kukaan muukaan. Joillakin naisilla vaan on paha tapa asettaa erinäisiä toiveita ja odotuksia jollekin päivälle, ja kun muut eivät toimikaan kuten oli itse odottanut, niin sit käy näin. Niistä toiveista pitää etukäteen puhua!

Vierailija
5/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan nyt liian keskittynyt itseesi ja kuvittelen muiden tietävän, mitä haluat juuri milläkin hetkellä?

Terveisin yh-äiti

Vierailija
6/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työmatkalla koko viikon ja minä lasten kanssa kotona. Kaapissa on kuulemma mulle pieni paketti. Kukaan ei mua varmaan huomenna onnittele, jos en itse puistossa muille äideille synttäreitä mainosta. Ehkä itse leivon kakun itselleni ja lapsille ja teen jotain helppoa ruokaa. Isänikin soitti jo tänään onnittelut, jos ei huomenna muista.

Olen terve ja mulla on terveet lapset ja mies, ei isoja rahahuolia, ihana koti, joten en valita. Ehkä huomenna lasten jo nukkuessa korkkaan pienen kuoharin ja nostan itselleni maljan.

Vierailija
7/7 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea sulle! Nyt on jo sinun synttärisi, kun tätä kirjoitan. Onniteltiinpas sinua! :)

Ja sullekin vielä laulu: Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea vastaaja 9, paljon onnea vaan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan