Teini vissiin vähän säikähti
Hänen oli puhe viedä koiranpentu käymään ulkona illalla. Muistutin muutaman kerran ja vastaus oli aina joojoo ja istuminen koneella. Viimein multa meni käämit, kutsuin koiraa, vedin sadekamppeet ylle ja painuin pihalle.
Takasin tullessa teini oli eteisessä vastassa ja uhmakkuus oli tipotiessään. " Miks sä menit sen kanssa ulos ku mä sanoin että mä meen kyllä" Niinpä niin, senjälkeen kun koira olis pissinyt lattialle. Ruokki pennun ja meni senjälkeen suihkuun itse, toimi joka joka ilta tehdään viime tipassa.
Huoh
Kommentit (5)
Mutta tuttua, olen joskus katkaisut itsekin.
ap
ps. kerroin läppärin joutuvan takavarikkoon jos huomenna sama venytys
vai modeemin piuhat seinässä kii? Vai mitä ne nyt onkaan... Jos ei oo mokkulaa, niin kyllähän se netti sanoo ittensä irti kun käyttää pääkytkintä :) En usko, että teinit tekee koneella ilman nettiä mitään.
Mutta tuttua, olen joskus katkaisut itsekin.
ap
ps. kerroin läppärin joutuvan takavarikkoon jos huomenna sama venytys
Vaikka piuhan vetää irti, se kykenee jonkin aikaa jatkamaan.
aletaan laskea pelikieltoa=tietokonekieltoa. Ja alotetaan heti parista päivästä. Sillon tällön pistän uhkaukset toteen, joten aika vikkelästi alkaa tapahtua, kun teinit otaksuu, että nyt se kumminkin nasahtaa päälle. Toki siinä on kuuntelemista, jos on vaikka viikon uhannut pitää konetta kiinni. Pari päivää vätkytään saako saako saako, mutta tokenevat sitten, kun ei anna periksi :) Ja ihmeesti sitä keksitään muuta hommaa, kun ei koneelle ole lupa mennä. (yläasteikäiset pojat)
katkasee pääsulakkeen pois niin saa lapset liikkeelle.
Joo, joo!